fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבוס החדש של הפועל חדרה

יואב קובי פרש מתפקיד היו"ר לטובת אופיר אוחנה, שעומד בראש קבוצה של אנשי עסקים שמצהירים כי בכוונתם להבריא את הקבוצה. השחקנים: "אנחנו בטוחים שמעתה הדאגות שלנו יהיו רק על הדשא"
אופיר אוחנה צילומים: שלומי גבאי
אופיר אוחנה צילומים: שלומי גבאי

"אנחנו מרגישים רוח חדשה ומרעננת", אמר השבוע שחקן הפועל חדרה לאחר שנודע כי הקבוצה בדרך לשינוי בצוות הניהולי של האגודה. כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"חדשות חדרה" נמצא פתרון זמני לבעיות הניהוליות של המועדון, לאחר שמספר אנשי עסקים, אוהדי הקבוצה, החליטו לקחת את השליטה מידיו של היו"ר יואב קובי.

אופיר אוחנה צילומים: שלומי גבאי
אופיר אוחנה צילומים: שלומי גבאי

הקבוצה ובראשם רו"ח אופיר אוחנה שישמש יו"ר, דרור בונדר ומנהל הקבוצה קובי עיני, פתחו עמותה חדשה שתנהל את המועדון. בנוסף, ביקשו מאוהדים ושחקני עבר להירתם למועדון מבחינה כלכלית ולאפשר ניהול שוטף עד חודש מאי. בכוונת ההנהלה לבנות למועדון תוכנית הבראה לשנים הקרובות. עזרה נוספת תגיע לאחר סיום ההליך של "ניהול תקין" שיאפשר לקבוצה לקבל את התשלומים שמגיעים לה ממרכז הפועל.

בשבוע שעבר הגיע אוחנה לאימון ושוחח עם השחקנים על הדרך החדשה אליה יוצאת הפועל חדרה. "אני עובד לילות כימים כדי לסיים את ההליך הבירוקרטי ולאפשר ניהול שוטף של המועדון עד סיום העונה", אמר אוחנה לשחקנים, "אני יכול להבטיח לכם שנעשה הכול מבחינה ניהולית כדי שלא יחסר כאן כלום". בסיום הפגישה נשמעו השחקנים מעודדים: "אנחנו סומכים על העמותה החדשה ובטוחים שמעתה והלאה הדאגות שלנו יהיו רק על כר הדשא". 

היו"ר היוצא של הקבוצה, יואב קובי, מסר בתגובה: "הפועל חדרה יוצאת לדרך חדשה. לאחר שנים בקבוצה החלטתי לקחת הפסקה. אני משאיר את ניהול הקבוצה בידיים הבטוחות של אופיר אוחנה ושל כל אותם אנשים שהסכימו להירתם למשימה. אין לי כל ספק שהעמותה החדשה תצליח להשאיר את הקבוצה בליגה ותעשה זאת תוך ניהול הוגן מבחינה תקציבית ובשקיפות מלאה".

לאחר משחק התיקו מול עירוני נשר (ראו ידיעה נפרדת) מונה סשה פלדמן למאמן הקבוצה. פלדמן, בן 28, אימן בשנים האחרונות במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק ונחשב לאחד המאמנים המוכשרים. זו ההזדמנות הראשונה שלו בקבוצה בוגרת. עוד הוחלט בהנהלה החדשה כי המנהל המקצועי של החטיבה העליונה במחלקת הנוער ישמש גם המנהל מקצועי של הקבוצה ויעבוד בשיתוף פעולה מלא עם פלדמן.

אוחנה סיכם: "במצב הקיים סשה הוא הבחירה הטובה ביותר שיכולנו לבקש, ואני שמח שהוא נענה להצעה שלנו. אני בטוח שהוא והשחקנים יעמדו במשימה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות