fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דו"ח שיפוט חמור במשחק בין חדרה לרובי שפירא חיפה

מומו ניסטל והשחקנים יורדים מאוכזבים בסיום צילום: שלומי גבאי
מומו ניסטל והשחקנים יורדים מאוכזבים בסיום צילום: שלומי גבאי

הפועל חדרה עשתה בסוף השבוע צעד משמעותי אל עבר העלייה לליגה הלאומית, לאחר שסיימה את משחקה מול השנייה בטבלה, הפועל רובי שפירא חיפה בתיקו 1:1. חדרה למעשה שמרה על פער 4 הנקודות מרובי שפירא כשנותרו עוד שני מחזורים לסיום העונה – 6 נק' בקופה.

למרות החגיגות בעקבות התוצאה, אירוע אלים התרחש בסיום המשחק ובחדרה הופתעו לקרוא את דו"ח המשחק החמור של שופט המשחק יגאל פריד.

פריד כתב בדו"ח: "האירוע התחיל בדחיפות בין מנשה זלקה מהפועל חדרה לברק דניאל מהפועל "רובי", ומשם הכל התחיל להתפתח. אמיר דיאב מהפועל "רובי" שלח אגרוף לראשו של מאמן הפועל חדרה מומו ניסטל לאחר שניסטל דחף אותו. לאחר מכן, אוהד מיציעי חדרה נכנס למגרש ונתן אגרוף לשוער המחליף של הפועל "רובי". בנוסף, גם גרעינים ומצית נזרקו על עוזר השופט מן היציעים של חדרה".

מומו ניסטל והשחקנים יורדים מאוכזבים בסיום צילום: שלומי גבאי
ד"וח חמור. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)

מדובר באחד מדו"חות השיפוט החמורים ביותר שהוגשו בליגה א' בשנים האחרונות, אם בכלל, שכן אירועים כאלה נוטים להתרחש בעיקר בליגה ב' או ג'.

בהתאחדות לכדורגל רואים את האירועים בחומרה, וממתינים גם לדו"ח המשטרה. מקרי העבר מלמדים שמכות בין שחקנים שתועדו או בין מאמן לשחקן גררו הרחקה לחודשים.

כזכור, בשנת 2012 הורחק מאמן בני לוד סלימאן אזברגה ל-8 חודשים אחרי שהודה בעבירות אלימות במשחק מול הפועל רמת גן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות