fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גנדלמן ערך סיור מקצועי בשכונת גני אלון בעיר

לבקשת תושבי השכונה, הסיור התמקד בצורך ובהיתכנות של אמצעים שונים למיתון התנועה בכבישי השכונה
כביש טבעתי בשכונת גני אלון (צילום: עיריית חדרה)
כביש טבעתי בשכונת גני אלון (צילום: עיריית חדרה)

השבוע נערך על ידי ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, סיור מקצועי, לבחינת הצורך באמצעים שימתנו את התנועה בכבישי השכונה גני אלון, זאת על פי מדיניותו של גנדלמן, לפיה יש לפעול לקידום השכונות השונות בעיר. הסיור, לבקשת תושבי השכונה, התמקד בצורך ובהיתכנות של אמצעים שונים למיתון התנועה בכבישי השכונה.

בהתאם להעדפת התושבים, השתתפו בסיור מהנדס העיר אבישי קימלדורף, מנהל מחלקת התשתיות אורן אליתים, מהנדסת התנועה והתחבורה אחלאם יעקב  וכן נציג חיצוני של משרד התחבורה שהוזמן. בעקבות הסיור, הכין נציג משרד התחבורה דו"ח מפורט הנוגע לצורכי הבטיחות בשכונה, שהוגש לוועדה לתיאום התנועה ובעוד מספר שבועות יחלו העבודות בשכונה.

כביש טבעתי בשכונת גני אלון (צילום: עיריית חדרה)
כביש טבעתי בשכונת גני אלון (צילום: עיריית חדרה)

העבודות יתמקדו בעיקר ברחובות שמואלזון, חיים לסקוב ומשה דיין, המהווים כביש טבעתי באורך של מאות מטרים העוטף את השכונה ונושק למרבית הבתים. העבודות כוללות ביצוע מיידי של מעברי חצייה מוגבהים ופסי האטה.

בין היתר ,יתוכנן פס האטה ברחוב שמואלזון וכן מעבר חצייה חדש ומוגבה בצומת הרחובות שמואלזון ויגאל ידין, ביציאה הדרומית מהשכונה. פסי האטה יוקמו גם ברחוב חיים לסקוב במקביל לכביש 4, ברחוב משה דיין במקביל למסילת הרכבת וכן ברחוב משה דיין.

במקביל, מתוכננות עבודות תשתית נרחבות לאורך הכביש העובר בגב השכונה, וזאת במסגרת עבודות התשתית המתבצעות ביחד עם תאגיד המים 'מי חדרה' בשכונת הזיתים וכוללות שדרוג מערכות תת-קרקעיות של מים וביוב ועבודות עיליות לשדרוג הכבישים והמדרכות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות