fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גן עדן או גיהנום?

קבוצת הכדורגל חופים של חדרה פותחת היום את העונה מול קדמת עדן כפר סבא. המטרה: רבע הגמר
הפועל חדרה (צילום שלומי גבאי)
הפועל חדרה (צילום שלומי גבאי)

קבוצת החופים של הפועל 'אנרג'י פארק' חדרה תפתח ביום שישי הקרוב את עונת המשחקים 2014/15 במשחק מול 'קדמת עדן' כפר סבא. המטרה של חדרה היא לסיים את הליגה הסדירה באחד מארבעת המקומות הראשונים ולהגיע לשלב רבע הגמר.

השבוע השלימו בחדרה את הסגל הראשוני של הקבוצה, כאשר על פי חוקי הליגה אפשר לבצע העברות של שחקנים עד לסיום שלב הבתים. בסגל הסופי של חדרה נמצאים שוער בית"ר ירושלים בן רהב ושוער קביליו יפו גל טובלי. שחקני ההגנה: הזר הברזילאי של מכבי יבנה ומכבי תל אביב לשעבר ניבאלדו, עומרי נווה, עמר מנצור, גיא עיני ובן סיטלקול. החלק ההתקפי כולל את משה אסולין, יוסי אביטבול, אליחי צברי, אסף גובזה ומיכאל קירטבה, שלו זו השנה הרביעית במועדון.

הפועל חדרה (צילום שלומי גבאי)
הפועל חדרה (צילום שלומי גבאי)

בחדרה סיפרו כי הקבוצה עדיין רוצה להתחזק בבלם וחלוץ, אך המטרה היא להביא שחקנים משמעותיים שיחזקו את הקבוצה מעבר לסגל הקיים. מאמן הקבוצה אוהד בוזגלו הגיב על הסגל ואמר: "מדובר בסגל טוב שנבנה בהתאם לתקציב שלנו, שנחשב בין הנמוכים בליגה. המטרה שלנו היא לעבור את השלב הראשון ומשם השמיים הם הגבול. בסך הכל מדובר בהרבה שחקנים שלא שיחקו לעולם בחול והמטרה של האימונים בשבועיים הקרובים היא לחבר אותם ולהסביר להם את המשחק. המבחן שלנו מתחיל כעת מול כפר סבא וכמובן שתמיד חשוב להתחיל את הליגה עם ניצחון. אני מאמין בקבוצה שלנו ובטוח שנשמח את האוהדים החדרתים שיגיעו למשחק".

אגב, כבר בשבוע הבא תשחק חדרה במשחק מרכזי של המחזור, כאשר תפגוש את האלופה יהלומי דורון מוטורס נתניה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות