fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ברוכות הבאות לפלייאוף

קבוצת הנשים של מנשה/חפר/חדרה מתחילה את הקרבות על התואר מול הקבוצות החזקות בארץ. המאמן אמיר ברעם: "מרוצה מהדרך". היו"ר גדעון רוזנשטין: "המון גאווה ותקווה לעתיד"

זו העונה השנייה ברציפות בה מצליחה קבוצת הנשים של מנשה/חפר/חדרה בכדורעף להעפיל למשחקי הפליאוף העליון.

אם בעונה שעברה היא עשתה זאת בדקה ה-90, הרי שהשנה הבטיחה לעצמה הקבוצה את הכרטיס לפלייאוף עוד בטרם סיום הסיבוב השני וכשהיא משאירה הרחק מאחור את יריבותיה מתל אביב ורעננה.

אתמול (רביעי) פתחה הקבוצה את משחקי הפליאוף במשחק חוץ בכפר סבא בו הפסידה 1:3. ביום שישי (12.30) תארח הקבוצה בקיבוץ עין החורש את עירוני קריית אתא.

מאמן הקבוצה אמיר ברעם: ״אני מרוצה מהדרך אותה עשתה הקבוצה עד כה ומקווה שנמשיך ביכולת הטובה מהעונה הסדירה גם נגד קבוצות הצמרת מחיפה, כפר סבא וקרית אתא״.

קבוצת הכדורעף של בנות מנשה/חדרה/עמק חפר (צילום: אתר איגוד הכדורעף)
קבוצת הכדורעף של בנות מנשה/חדרה/עמק חפר (צילום: אתר איגוד הכדורעף)

יו״ר הקבוצה גדעון רוזנשטין: ״העפלה לבית העליון בצוותא עם כפ״ס, חיפה וקרית אתא נוטעת בנו המון גאווה ותקווה לעתיד. אנו גאים בקבוצה נהדרת אשר מייצגת בגאון את חדרה, מנשה ועמק-חפר ומפגינה יכולות גבוהות. אין ספק שסידרת משחקי הפליאוף במיוחד כשלקבוצה אין מגרש ביתי וקבוע, הם סיפור שונה שיחייב התעלות ומשחקי שיא. אנו קוראים לקהל לבוא, לתמוך ולעודד את הבנות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות