fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"בנינו קבוצה איכותית"

קבוצת הכדורעף של חדרה. מתחילים נגד כפר סבא (צילום: עצמי)

קבוצת הכדורעף גברים של המועדון המשותף מנשה/חדרה/עמק חפר, תפתח את העונה ביום שלישי הקרוב במשחק בית מול הפועל כפר סבא.

הקבוצה, שחרף התקציב הנמוך סיימה את הליגה בעונה שעברה במקום השלישי בליגת העל, תמשיך גם השנה להתבסס בעיקר על שחקני הבית הנהדרים שגדלים במועדון. גם השנה פועלת הקבוצה עם תקציב נמוך מאוד ביחס לשאר קבוצות ליגת העל, אך בזכות שילוב של צעירים רבים בסגל, מצליחה להחזיק מעמד, ובתקווה אף להתברג לפלייאוף העליון.

יניב בר-נצר ימשיך לאמן את הקבוצה גם השנה ולדבריו, הסגל שנבנה אמור להתמודד על מקומות 5-7. לצידו על הקווים יהיו גם השנה יאיר שמידט מנהל הקבוצה ויהודה בלזר "האבא של השחקנים".

קבוצת הכדורעף של חדרה. מתחילים נגד כפר סבא (צילום: עצמי)
קבוצת הכדורעף של חדרה. מתחילים נגד כפר סבא (צילום: עצמי)

הקבוצה נפרדה ממספר לא מבוטל של שחקנים בקיץ האחרון: תום שובל, אמיר דהאן, ליאור לוק, טל אהרוני וככל הנראה גם משני כהן (מושאל לעונה לדאבליסטית מטה אשר) ואחמד שרקייה. גם הזר הברזילאי דה סילבה לא ימשיך לעונה נוספת. אז איך יראה הסגל בעונה הקרובה? שחקנים שימשיכו בקבוצה: רביב שחר, המגיש הותיק והבלתי נגמר, כמוהו גם שחקן האמצע הוותיק והמנוסה אמיתי ששון, המגיש הצעיר והמוכשר יואב ססלר (מגיש נבחרת הנוער של ישראל). נח וולף שחקן האמצע הצעיר ומלא פוטנציאל (שחקן נבחרת הנערים), אומרי רויטמן הליברו הכשרוני (שחקן נבחרת הנערים), שון לויתן, שחקן חוץ שנתן עונה מצוינת אשתקד וימשיך לעונה נוספת, כאמור. אליהם יצטרפו שחקנים חדשים: נעם חנון, ליברו נבחרת ישראל שחוזר מעונת השאלה בירושלים, יובל פינקלשטיין, שחקן נבחרת ישראל שמגיע ממטה אשר, רוי אשכנזי, שחקן האמצע הצעיר מקיסריה, שמגיע לאחר שנים באקדמיה למחוננים בוינגייט ובר עמית ושני אפל שחקני קבוצת הנוער שישלימו את הסגל. בנוסף צורף השחקן הברזילאי ג'וזן מינאו. מינאו, 2.05, שיחק בעונה האחרונה בליגה הברזילאית וכעת מגיע לחזק את הקבוצה המאוחדת.

הקבוצה תמשיך לשחק בעיקר בשני אולמות בית – אולם עין שמר במ.א. מנשה ואולם עין החורש במ.א. עמק חפר וכמובן שמצפים בקבוצה למלא את האולמות בקיבוצים כמיטב המסורת.

מאמן הקבוצה יניב בר נצר אמר לקראת פתיחת העונה: "ישנה התרגשות כמו לפני כל עונה. העונה החלטנו לתת הזדמנות ולבנות קבוצה על בסיס שחקנים צעירים. אני חושב שבנינו קבוצה איכותית והשחקנים צריכים להוכיח שמגיעה להם ההזדמנות. המטרה זה להגיע הכי רחוק שאפשר ונעשה את המקסימום. היתרון הגדול שלנו בקהל שממלא מדי משחק את האולם הביתי".

יניב בר-נצר. יש ציפיות (צילום: שלומי גבאי)
יניב בר-נצר. יש ציפיות (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות