fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחדרה רוצים עוד מדחנים במרכז העיר

העירייה: יש גם פנגו, איזיפארק, סלופארק ומוכרים כרטיסי חנייה בנקודות מכירה
מדחנים בחדרה
אין צורך במדחנים. רחוב הנשיא בחדרה (צילום: איילת גונן)

מצוקת המדחנים התעוררה השבוע בחדרה.  ברחובות הנשיא, הלל יפה, הרץ והמגינים בעיר, יש מדחנים ספורים בלבד שהמרחקים ביניהם ניכרים.  לאחרונה הועלו תלונות כי  בזמן שהתושבים פוסעים לעבר המדחנים כדי להוציא תו חנייה עירוני, הפקחים כבר מספיקים לרשום  דוחות.

מדחנים בחדרה
יש גם חנייה סלולרית. מדחנים בחדרה (צילום: איילת גונן)

חברת מועצת העיר לשעבר חדווה יחזקאלי: "כבר התראתי על כך שתושבים רבים חטפו דוחות בשעה שנגשו למדחן הקרוב, שלא היה קרוב כלל. בעיריית חדרה נאמר לי שהעניין יטופל וכלום לא זז. אני סבורה שכבר הגיע הזמן לטפל בזה".

ממדור החנייה של עירית חדרה נמסר בתגובה: "בחדרה מקובלים אמצעי תשלום מגוונים שניתן להשתמש בהם לצורכי חנייה, ביניהם איזיפארק, סלופארק, פנגו וכן כרטיסי חנייה הנמכרים בנקודות מכירה הפרושות בעיר. המדחנים ברחבי העיר הם רק תוספת שירות לאזרח בתחום אכיפת החנייה. ברחובות שצוינו בפנייה, כמו בכל יתר רחובות העיר, עומדות לרשות הנהגים נקודות מכירה אשר גם בהן ניתן להצטייד בכרטיסי חנייה בנוסף למדחנים ולכל אמצעי התשלום האחרים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות