fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחדרה עדיין ממתינים לבחירות בליכוד

נשיאות בית הדין העליון, פסלה סופית את הבחירות למרכז הליכוד בחדרה, הודיעה כי יידחו למועד אחר
ראש העירייה חיים אביטן
הישג מדהים. חיים אביטן (צילום: עיריית חדרה)

הבחירות למרכז הליכוד אמנם התקיימו ב-31 בינואר 2012, אך תוצאותיהן בוטלו ונכון להיום עדיין לא ברור מתי יתקיימו הבחירות החוזרות וזאת בעקבות הגשת עתירות חוזרות מצד שני המחנות.

ראש העירייה חיים אביטן

הבחירות החוזרות אמורות היו להתקיים במהלך חודש אוקטובר, אולם נשיאות בית הדין העליון בנוכחות שלושה חברי בית הדין, החליטה ב-9 באוקטובר לקבוע בחירות חוזרות בשל מחסור בזמן כדי להתכונן לבחירות.

בהחלטה נכתב: "אנו מוצאים לנכון להעיר כי החלטה זו (דחיית העתירה השנייה) ניתנת כשבוע ימים בלבד לפני המועד שהייתה כוונה של וועדת הבחירות לערוך את הבחירות החוזרות. מפאת קוצר הזמן הנותר, אנו ממליצים בפני ועדת הבחירות לקבוע מועד אחר לקיומן של הבחירות שהוא לפחות חושד ימים לאחר קבלת החלטה זו".

עתירה זו הגיעה על אף שרוב חברי ועדת הבחירות הביעו דעתם כי אין לפסול את הבחירות. יצוין כי בהתאם להוראות חוקת הליכוד, ברגע שאין החלטה פה אחד, הדעה הקובעת היא זו של יו"ר הוועדה השופט יהושע גרוס שקבע כי תוצאות הבחירות פסולות. החלטה אשר בעקבותיה הוגשה העתירה השנייה.

בבחירות שהתקיימו לפני עשרה חודשים נבחרה קבוצתו של ראש עיריית חדרה חיים אביטן

הכתבה המורחבת בחדשות חדרה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות