fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בחדרה כועסים על פלומיין: "היכולת חלשה ונראה שגם הראש לא פה"

חיובי לקבוצה. דובב גבאי (צילום: שלומי גבאי)
חיובי לקבוצה. דובב גבאי (צילום: שלומי גבאי)

רגשות מעורבים בהפועל חדרה לאחר תיקו במשחק החוץ מול הפועל תל אביב. מחד, הקבוצה הצליחה להשוות בתוך תוספת הזמן והצליחה לשמור על פער סביר מהפועל תל אביב שמדורגת בתחתית אבל מאידך במועדון מבינים כי היכולת של המשחקים האחרונים ובעיקר מהמחצית הראשונה מול הפועל תל אביב לא תספיק להמשך הדרך ובמיוחד לאור העובדה שישנה ירידה דרסטית ביכולת של שחקני מפתח.

חיובי לקבוצה. דובב גבאי (צילום: שלומי גבאי)
חיובי לקבוצה. דובב גבאי (צילום: שלומי גבאי)

בראש הרשימה נמצא הקשר פרדי פלומיין שהיה הבולט בהצלחת חדרה בתחילת העונה אבל אינו מצליח לשחזר את יכולתו במשחקים האחרונים ואף נראה עצבני כלפי המשחק. בחדרה לא אהבו את יכולתו של פלומיין שאף הוחלף על ידי המאמן ניסו אביטן. "פרדי נמצא ביכולת חלשה כמו כל הקבוצה אבל הוא גם מאוד עצבני. נראה כאילו גם הראש שלו לא פה" אמרו בחדרה והוסיפו: "עדיין מדובר באחד הכוכבים שלנו אבל אם לא יהיה שיפור בהתנהלות שלו אז פלומיין ימצא את עצמו על הספסל". בקבוצה מקווים כי שבוע הגביע יחזיר מעט את היכולת מהמחזורים הראשונים ובעיקר מקווים כי הניצחון על נס ציונה ביום שישי ייתן ביטחון להמשך העונה. מי שזכה למחמאות אתמול היה כובש השער דובב גבאי. "גבאי הוא דמות מצוינת על כר הדשא וגם בחדר ההלבשה. הוא תורם לנו ויתרום לנו רבות בהמשך העונה" אמר אביטן.

בנושא אחר, במועדון ממשיכים בשיחות עם נציגי רשם העמותות במטרה להגיע לפשרה לפני הדיון הראשון בבית המשפט שייערך ב-7 בינואר. לאחרונה פנו אנשי חדרה לאנשים בכירים בספורט הישראלי שיירתמו במטרה למצוא פתרון לסוגיה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות