fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חנייה חינם בחגים

ראש עיריית חדרה חיים אביטן הורה לאפשר חנייה חופשית בעיר החל מהשבוע ועד אחרי סוכות. הסוחרים:"אנו מקווים שיבואו הרבה מבקרים שישמחו לחנות בחינם"
מדחנים בחדרה
אין צורך במדחנים. רחוב הנשיא בחדרה (צילום: איילת גונן)

ראש עיריית חדרה חיים אביטן הורה לאפשר חנייה חופשית באזורי סימון כחול-לבן במהלך כל תקופת החגים.
מנכ"ל העירייה איקי צור את הפיקוח העירוני להימנע ממתן דוחות חנייה בסימוני כחול-לבן, החל מאתמול (יום שלישי)  ה-11 בספטמבר כולל כל ימי חול המועד סוכות וערב שמחת תורה. אכיפת החנייה תחודש רק בצאת החגים, ביום רביעי ה-10 באוקטובר.

מדחנים בחדרה
אין צורך במדחנים. רחוב הנשיא בחדרה (צילום: איילת גונן)

בתקופת החגים נוהגים תושבים רבים מבדרך כלל להגיע למרכזי הקניות ולבצע קניות לארוחות החג ולבילויים במהלך התקופה. בנוסף, בתקופת החגים נמצאים ילדי הגנים ובתי הספר בחופש כמו גם תושבים רבים בחדרה ובאזור. לאור זאת מצפים לציבור גדול מכל יישובי הסביבה שיגיע לעיר למרכזי הקניות והבילויים.

"כדי לעודד בילוי וקניות ברחבי העיר וכדי לווסת את הלחץ, הוריתי להימנע מדוחות חנייה. אני מזמין את הציבור להגיע לחדרה וליהנות מאתריה היפים ומכל הדברים הנפלאים שיש לה להציע", מסביר ראש העיר.

סוחרים ותושבים בעיר בירכו על היוזמה:  "אנו מקווים שאכן יבואו הרבה מבקרים שישמחו לנצל את האפשרות לחנות בעיר ללא צורך בתו חנייה וללא חשש מדוחות".

בעירייה מבקשים מהנהגים לחנות כחוק ולשמור על הסדר הציבורי. יודגש כי אמנם החנייה תהיה חופשית אך עדיין תהיה הקפדה והחמרה עם נהגים שיבצעו הפרות חנייה בוטות, למשל חנייה על מדרכות, חנייה בתחנות אוטובוס, חנייה כפולה וכדומה. על עבירות אלה יינתנו דוחות, מאחר שהן מפריעות לסדר הציבורי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות