fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בא לשכונה מאמן חדש

גיל פישל מונה למאמן הפועל חדרה. "המטרה שלנו לבנות קבוצה תוססת שתשחק כדורגל אטרקטיבי ונאה לעין. אני יכול להבטיח לכל האוהדים שמי שיבוא לראות אותנו, ייהנה מרמת הכדורגל"
מאשדוד לחדרה. יואב קובי, גיל פישל ואופיר אוחנה (צילום: עצמי)
מאשדוד לחדרה. יואב קובי, גיל פישל ואופיר אוחנה (צילום: עצמי)

גיל פישל מונה השבוע למאמן הפועל חדרה. כפי שפורסם בלעדית בשבוע שעבר ב"חדשות חדרה", ביום חמישי שעבר נפגשו ראשי חדרה עם פישל ובסיומה נחתם עימו חוזה לעונה הקרובה. פישל יחליף את רון קלר שעזב מסיבות אישיות.

פישל החל את הקריירה כמאמן במחלקת הנוער של מכבי נתניה ואף שימש מאמן קבוצת הנוער של מכבי נתניה לפני ארבע שנים. לפני כשנתיים שימש עוזרו של ראובן עטר בקבוצה הבוגרת של נתניה, אך בעונה שעברה עזב את היהלומים ושימש עוזרו של ניר קלינגר בליגת העל במדי מועדון ספורט אשדוד. באשדוד רצו אותו לעונה נוספת, אך הוא מתכוונן לקריירה כמאמן של בוגרים.

בתחילת השבוע שעבר נערכה שיחה ראשונה בין פישל לבין יו"ר הפועל חדרה, יואב קובי, ולאחר שלוש שיחות ופגישה בת שעתיים, חתמו הצדדים על הסכם. קובי ציין בפני פישל על רצונו לראות בחדרה קבוצה צעירה שתתבסס על בוגרי מחלקת הנוער של הפועל חדרה.

פישל אמר לאחר החתימה: "אני שמח להגיע לחדרה. מדובר במועדון מצוין עם מחלקת נוער משובחת. המטרה שלנו לבנות קבוצה תוססת שתשחק כדורגל אטרקטיבי ונאה לעין. אני יכול להבטיח לכל האוהדים שמי שיבוא לראות אותנו, ייהנה מרמת הכדורגל".

פישל נחשב מקורב מאוד לראשי מכבי נתניה, ולכן בחדרה מאמינים כי צעירים מוכשרים רבים, בוגרי מחלקת הנוער של נתניה, יצטרפו לקבוצה הבוגרת של הפועל חדרה.

ההחתמה הראשונה של פישל בחדרה הוא הקשר אדיר דנין, שהיה בין הבולטים בחדרה בעונה שעברה. דנין אמר לאחר החתימה: "כמו שאמרתי בעבר אני רוצה לשחק בקבוצה שרוצה אותי וכך הרגשתי כאשר חתמתי בחדרה. נהניתי בחדרה ואני בטוח שאוכל ליהנות גם בעונה הבאה".

מאשדוד לחדרה. יואב קובי, גיל פישל ואופיר אוחנה (צילום: עצמי)
מאשדוד לחדרה. יואב קובי, גיל פישל ואופיר אוחנה (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות