fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני חושש שנקרוס כמו המרפסות"

כמעט שנתיים לאחר הטראומה של דיירי גינדי פארק בחדרה, הם ממשיכים במסע הנדודים, לא מוכנים לסלוח ושולחים את בעלי החברה לערוך חשבון נפש. "אין סליחה למי שניפץ לנו את החלום"
שהאסון רק לא יחזור. דיירי הבניין בפרויקט גינדי (צילום באדיבותם)
שהאסון רק לא יחזור. דיירי הבניין בפרויקט גינדי (צילום באדיבותם)

"אני משתדלת להיות חזקה, אבל זה נורא קשה. מול הילדים אנחנו מנסים לשמור על פאסון, אבל כשהם הולכים לישון אני ובעלי פשוט מתמוטטים. הזוגיות שלנו התערערה, החלום שלנו הפך לחלום בלהות. אני מאוד מקווה שהשנה החדשה באמת תהיה טובה יותר ושנוכל לחזור לחיות את חיינו בשלווה". כך, בקול שבור ועל סף בכי, סיפרה השבוע ענבל שמואל את מה שעובר עליה ועל משפחתה מאז אסון המרפסות בפרויקט גינדי פארק בחדרה, לפני כמעט שנתיים.

ב-23.12.2013 השתנו חייהם של כשבעים משפחות ברחוב נחל פרת 3 ו-3א' בפרויקט גינדי פארק בחדרה. זה קרה לאחר ששתי מרפסות באחד הבניינים קרסו, ולמזל כולם לא היו נפגעים. מאותו יום, ובמשך כמעט שנתיים, מתנהל מאבק משפטי בין הצדדים, כאשר נכון להיום דווקא דיירי הבניין בו קרסו המרפסות שבו לדירותיהם, ואילו 36 משפחות הבניין השני ממשיכות לנדוד ולנהל מאבק משפטי בתקווה לקבל את כספם חזרה.

מורן ועמי אסייג היו עם ילדה אחת בת שנתיים וחצי כאשר קרה מה שקרה. היום הם כבר עם תינוק נוסף בן חמישה חודשים, וממשיכים לקוות שאולי השנה הקרובה תאיר להם פנים. "אתה שואל אותי על המקרה הזה ומחזיר לי את הצמרמורות", אמרה השבוע מורן. "שמעתי רעש עצום. הייתי בבית לבד עם תינוקת בת שנתיים וחצי, בעלי היה בדרך חזרה מהצבא. הוא הגיע, ראה את כל המשטרות ומכבי האש למטה ולא הבין מה קרה. למעשה כל אותו לילה לא ישנתי ולמחרת בבוקר ארזנו מזוודה ועזבנו".

מסע הנדודים של משפחת אסייג החל עם מעבר להורים. לאחר מכן הם עברו לדירה נוספת בחדרה וכיום הם מתגוררים בפ"ת. "זה הרבה תסכול. חוסר ודאות. כבר אין לנו כוח לעבור דירות. אבל לא חשוב מה יקרה, אנחנו לדירה שלנו לא חוזרים".

הסיפור המלא יפורסם מחר ב: "חדשות חדרה".

שהאסון רק לא יחזור. דיירי הבניין בפרויקט גינדי (צילום באדיבותם)
שהאסון רק לא יחזור. דיירי הבניין בפרויקט גינדי (צילום באדיבותם)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות