fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמיר ימין: דואגים לסטודנטים

אמיר ימין, בן 33, נשוי, שימש בעבר רכז תרבות ופנאי במרכז הצעירים העירוני ומנהל פרויקטים בבתי ספר תיכוניים
אמיר ימין (מפלגת הצעירים חדרה)
אמיר ימין (מפלגת הצעירים חדרה)
אמיר ימין (מפלגת הצעירים חדרה)
אמיר ימין (מפלגת הצעירים חדרה)

סיעה: מפלגת הצעירים

מי: אמיר ימין, בן 33, נשוי מה שנתיים לחלי ימין. נולד בחדרה, מנכ"ל משרד בשם החשבונאים המעניק שירותי ביקורת, ייעוץ מס וייעוץ כלכלי, שימש בעבר חברת מועצת העירייה. בוגר תואר ראשון במינהל עסקים עם התמחות בחשבונאות מטעם המסלול האקדמי במכללה למינהל וסיים בהצטיינות לימודי תעודה מטעם מועצת רואי החשבון. בעל תעודת הוראה ומורה מוסמך מטעם משרד החינוך. בעבר כיהן כרכז תרבות ופנאי במרכז הצעירים העירוני, כמנהל פרויקטים בבתי ספר תיכוניים וכמדריך מד"צים וחונכויות.

מה: מפלגת הצעירים חדרה תפעל למען צעירי העיר והסטודנטים על ידי הסדרת מלגות לימוד עירוניות והקלות בתנאי המחיה. כמו כן תדאג לדיור בר השגה שבמסגרתו יוקצו לזוגות צעירים 20 אחוז מכל פרויקט בנייה בעיר לעידוד הגירה לעיר. במסגרת ההקלה בעלות המחיה למשפחות צעירות, תדאג הרשימה להנחות בארנונה, להקמת כפר סטודנטים לצעירים ולחנייה בחינם לסטודנטים ולחיילים משוחררים, כמו גם לשעת חנייה ביום ללא תשלום לכלל תושבי העיר. בתחום החינוך המפלגה תפעל הן להקמת קבוצות לימוד מסובסדות לתלמידים ולסטודנטים והן להקמת מוסד אקדמי בחדרה. המפלגה תפעל להגדיל את מספר מקומות העבודה בעיר, על ידי פתיחת מרכז השמה ותעסוקה שיספק ייעוץ, עזרה והכוונה לחיילים משוחררים ולסטודנטים.

ימין רואה חשיבות יתרה בפיתוח תחום התרבות והפנאי בעיר ולשם כך הוא מתכנן להעניק הנחה בארנונה לבעלי מסעדות ובתי קפה וליזמים חדשים. הוא אף מבטיח לפעול לפיתוח רצועת החוף ולהפיכתה למוקד בילוי עם טיילת אטרקטיבית ברצועת החוף של העיר. בתחום הספורט הוא יפעל להקמת מתחם סקייט פארק וספורטק וידאג להקמה ולשיפוץ מתקני ספורט, להגדלת התקציב לקבוצות הספורט ולהרחבת שעות הפעילות של מגרשי הספורט בעיר. כמו כן מבטיח ימין לתמוך בתנועות הנוער ובהרחבת פעילותן ולהעניק הטבות למתגייסים. בנוסף, יקודם נושא "עיר ירוקה" וייעשו מספר צעדים למניעת זיהום אוויר, מניעת מפגעי סביבה, מיחזור פסולת יבשה, חיסכון אנרגטי ושמירה על ניקיון העיר. עוד מבטיח ימין לדאוג לשיפור ביטחונם האישי של התושבים באמצעות הגברת הפעילות של סיירת הביטחון של העיר ושיתוף פעולה בין נציגי יחד עם סיירת הביטחון.

למה דווקא אני: "בזמן הקצר שכיהנתי במועצה הצלחתי להביא להקמת מרכז צעירים בעיר, כמו גם להקמת קבוצות לימוד מסובסדות עבור תלמידים. בנוסף הענקתי הכוונה מקצועית וסיוע בהגשת מועמדות לקבלת מלגות, תוך שיתוף פעולה עם מרכז הצעירים העירוני ועוד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות