fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדבקה: גננת מחוף הכרמל נדבקה בקורונה, הילדים הוכנסו לבידוד

גננת מגן "פשוש" במושב גבע כרמל אושפזה כחולת קורונה, מקור ההדבקה לא ידוע. כל מוסדות החינוך של המועצה ומערכת החינוך הבלתי פורמלי יפסיקו לפעול
בית חולים הרמב"ם | צילום: אלי גרוס
בית חולים הרמב"ם | צילום: אלי גרוס

גננת תושבת מושב מגדים אומתה היום (שבת) כחולת קורונה. היא אושפזה בבית החולים רמב"ם בחיפה, במחלקה ייעודית מבודדת. הגננת, 55, עובדת בגן "פשוש" במושב גבע כרמל, חוף הכרמל. מקור ההדבקה אינו ידוע.

כתוצאה מכך, נמסר מהמועצה האזורית חוף הכרמל כי כל מוסדות החינוך של המועצה (מעונות, גני מועצה, בתי ספר יסודיים, תיכונים וצהרונים) וכן מערכת החינוך הבלתי-פורמאלי (חוגי מיר"ב, מועדוני ותיקים, פעילות הנוער ביישובים) יפסיקו לפעול.

משרד הבריאות הנחה כי ילדי גן פשוש והגן הבוגר מגבע כרמל נדרשים להיכנס לבידוד ביתי עד ל-22.3.20. צוות גן פשוש ייכנס גם הוא לבידוד.

כל מי שבא במגע עם הגננת, במרחק של 2 מטר, למשך 15 דקות או יותר – נדרש להיכנס לבידוד.

משרד הבריאות טרם השלים את החקירה האפידמיולוגית של החולה, ובהמשך צפויים להתפרסם מעגלים נוספים בהם נפגשה ושיידרשו להיכנס לבידוד.

זהו מקרה 152 במניין משרד הבריאות. ברמב"ם מאושפזים תשעה חולי קורונה. ביום שישי שוחרר אחד החולים, אף הוא מאזור חוף הכרמל, לאחר ששהה מספר ימים במחלקת הקורונה המבודדת ולאחריהם נמצא בריא לחלוטין.

לעדכונים שוטפים באתר משרד הבריאות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות