fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושר תקציב עיריית חדרה לשנת 2015

התקציב שיעמוד על סכום של 548 מיליון שקלים אושר למרות ההתנגדויות מסביב ובתום ישיבה סוערת. על פניו, לא נראה שהעירייה בדרך לצאת מהגירעון
מתוך ישיבת המועצה (צילום: עיריית חדרה)
התקציב אושר. צילום: עיריית חדרה

לאחר הסתייגויות רבות שהגישו חברי הסיעות השונות, אישרה הנהלת עיריית חדרה את תקציב  העירייה לשנת 2015, המסתכם בסכום של כ-548 מיליון שקלים."על פניו, לא נראה שיש מרוויחים גדולים", אמר אחד מחברי ההנהלה לאחר אישור התקציב, "אבל ברור לגמרי שהחברים הנאמנים בקואליציה יקבלו את שלהם".

מהישיבה עולה גם כי לפי הצגת הנתונים הראשונית, בהתייחס להכנסות הצפויות לעירייה בשנה הבאה, תסתיים שנת 2015 עם גירעון של 4.5 מיליון שקלים לפחות בתקציבה.

מתוך ישיבת המועצה (צילום: עיריית חדרה)
מאשרים תקציב. צילום: עיריית חדרה
כמו בישיבות מועצה קודמות,
מי שבלטו בישיבה הנוכחית היו ראש העיר לשעבר חיים אביטן, שירלי עודד דורן מסיעת שקיפות, עו"ד אוהד מרחב וכמובן ראש העיר הנוכחי, צביקה גנדלמן.
 בשיאם של חילופי הדברים בין דורן לבין גנדלמן, הוצאה חברת המועצה מהאולם, בטענה כי נקטה באלימות מילולית והתבטאה בצורה לא ראויה.

ויכוח סוער התפתח בין אביטן לגנדלמן החל כאשר ראש העיר בישר לחברי המועצה על העברת 10 מיליוני שקלים ממשרד התחבורה לטובת פרויקט דרך יצחק שמיר. אביטן טען כי מדובר בפרויקט שהוא יזם ואמר לגנדלמן: "אתה שנה בתפקיד, תראה פרויקט אחד שאתה יזמת". בין השניים התפתח דין ודברים במהלכם אמר גנדלמן לאביטן בציניות :"סיכמנו כבר שאתה ייבשת את הביצות ונטעת איקליפטוסים", ואילו ראש העיר לשעבר השיב לעברו :"אתה קללה לעיר חדרה".

שירלי עודד דורן התעמתה במהלך הישיבה גם עם סגנית ראש העיר, חדווה יחזקאלי, אותה היא ביקשה להשעות עד לבירור התלונה בעניין תקציב הבחירות שלה והסקר שערך בעלה של יחזקאלי.

עו"ד מרחב הוביל את הדיון הסוער סביב נושא התמיכות, ולמרות שמדובר בחבר הנהלה, שעל פניו אמור ליישר קו עם ראש העיר, תקף בצורה קשה את ההחלטה להעביר לקבוצת הכדורגל של גבעת אולגה סכום זעום כל כך לטענתו,  של 24,000 שקלים. חברי מועצה נוספים התערבו בדיון, אבל לבסוף תקציב התמיכות אושר.

כתב: אסף בכור

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות