fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אוסטין אג'ידה הגיש תביעה נגד הפועל חדרה

טוען בתביעה שהוגשה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל כי חדרה ביטלה הסכם עימו באופן בלתי חוקי ימים ספורים לאחר שנחתם. הפועל חדרה: נגיב בבית המשפט
אוסטין אג'ידה (צילום: הפועל חדרה)

השוער הניגרי אוסטין אג'ידה הגיש בשבוע שעבר, באמצעות עו"ד אייל אברמוב, תביעה למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל נגד הפועל חדרה. סכום התביעה עומד על 301,694 שקלים, כולל דרישה להטלת סנקציות, על פי תקנון הבוררות והגישור של ההתאחדות, ומניעת פעולות של רישום שחקנים.

תזכורת: בחודש יולי האחרון, לאחר שכבר הגיע לישראל והחל להתאמן בקבוצה, הודיעה חדרה לאג'ידה, כי החליטה לוותר עליו בעקבות בעיות בהשגת ויזה לשהייה ממושכת. בכתב התביעה טוען השוער, כי לא ניתן לכרות הסכם עבודה ולבטלו לאחר ימים ספורים.

אוסטין אג'ידה (צילום: הפועל חדרה)
אוסטין אג'ידה (צילום: הפועל חדרה)

מכתב התביעה: "לאחר ימים ספורים בהם שהה בארץ והתאמן בשורותיה, באופן תמוה, בלתי מוסבר ובלתי חוקי, הודיעו נציגי הנתבעת לנציג התובע חד צדדית וללא הנמקה עניינית, כי התובע משוחרר. הודעת ה'שחרור' האמורה, ולמעשה ביטולו של הסכם ההתקשרות בין הצדדים, ניתנה שלא כדין. הנתבעת נהגה בחוסר תום לב קיצוני. הדברים מקבלים משנה תוקף, נוכח ניסיונה החמור וחסר תום הלב של הנתבעת ליהנות ממצבו העדין של התובע, היינו, להימנע מתשלום שכרו והוצאות לינה, לצד התעלמות מפנייתו ותחינתו לקיום ההסכם, ביודעה כי אשרת השהייה הזמנית שהוצאה לתובע עומדת להסתיים. זאת כנראה מתוך תקווה כי בלית ברירה יעזוב התובע את הארץ בלי לתבוע את הנתבעת בעטיים של מעשיה".

עוד נכתב: "בנסיבות אלה ועל מנת למנוע מצב של חוסר צדק ועיוות דין לתובע, מוגשת עם כתב תביעה זה, בקשה לכבוד נשיא בית הדין העליון למינוי בורר בדחיפות, וככל הניתן לקיום דחוף בתביעה. הנתבעת הרהיבה עוז, ולא רק שלא מסרה לתובע הודעה מסודרת בכתב כדרישת ההסכם, ודאי שלא הודעה מנומקת ביחס לצעד הדרסטי, החד צדדי והבלתי חוקי שביצעה כלפי התובע, אלא אף הגדילה לעשות, שעה שלתקשורת היא כן מסרה הודעה בכתב הכוללת הנמקה. התובע השתייך לנבחרת ניגריה ואף שיחק בשורותיה מספר פעמים רב ונאמר לו ע"י גורמים שונים בארצו, כי המאמן הלאומי של ניגריה יעקוב אחריו בשורות הנתבעת וככל שאכן ישחק באופן סדיר, קיים סיכוי גדול ביותר שהוא יוזמן ויצורף לסגל נבחרת ניגריה".

מהפועל חדרה נמסר בתגובה: "טרם קיבלנו את התביעה. מוזר שעורך דינו של אג'ידה ממהר לתקשורת לפני שהוא מדבר איתנו. נגיב בבית המשפט".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות