fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אדוה טוויל תיעדר לפחות חודש מהמגרשים בעקבות פציעה

בנות מכבי כשרונות חדרה מדורגות ראשונות עם מאה אחוזי הצלחה. המאמן יעקב גלאם: "הפציעה של אדוה פוגעת בנו ,אבל יש לנו שחקניות מספיק טובות ונלמד להסתדר בלעדיה"
אדוה טוויל צילום: יעקב גלאם
אדוה טוויל (צילום: יעקב גלאם)

מכה לקבוצת הנשים מכבי כשרונות חדרה: החלוצה אדוה טוויל תיעדר לפחות חודש מהמגרשים בעקבות פציעה. השבוע עברה השחקנית בדיקות מקיפות והתברר כי היא סובלת מקרע ברצועה הצידית של הברך.

"מדובר באחת השחקניות החשובות שלנו. נקווה שהיא תתאושש מהר ותוכל לחזור אלינו לקראת המשחקים המכריעים של העונה", אמרו בהנהלת הקבוצה. השבוע לא שיחקה הקבוצה בליגה בשל מספר אי זוגי של קבוצות (מדי שבוע קבוצה אחת נחה והשבוע היה זה תורה של הקבוצות החדרתית).

בשבוע עבר שיחקה חדרה שני משחקים וניצחה בשניהם. בראשון הביסה בחוץ את מכבי צור שלום בתוצאה 0:13. כבשו: שירלי אוחנה בלטה עם רביעייה, אדוה טוויל ולביאה וואן אוורקרק (צמד כל אחת), דניאל סופר, טל סופר, שובל טוויל, ספיר סרוסי ואפרת בן אהרון הוסיפו שער אחד כל אחת. מספר ימים לאחר מכן שוב ניצחה חדרה במשחק חוץ את בנות סכנין בתוצאה 1:2. דניאל סופר בלטה עם צמד. לאחר חמישה מחזורים מדורגת חדרה במקום הראשון עם מאה אחוזי הצלחה.

יו"ר הקבוצה, יעקב גלאם, אמר בסיום: "אנחנו בכושר מצוין ואנחנו מקווים להמשיך כך. הפציעה של אדוה פוגעת בנו ,אבל יש לנו שחקניות מספיק טובות ונלמד להסתדר בלעדיה". במחזור הקרוב תשחק חדרה מול השנייה בטבלה, מועדון ספורט קריית גת.

אדוה טוויל  צילום: יעקב גלאם
אדוה טוויל (צילום: יעקב גלאם)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות