fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אביטן מגיב: "גרמו לי לעוול מתמשך ויצאו נגדי במסע הכפשות"

ראש עיריית חדרה מגיב לראשונה על החלטת הפרקליטות לסגור את התיק נגדו: "גורמים אינטרסנטים פוליטיים ניסו להלביש עליי תיק ללא כל בסיס עובדתי", מאשים אביטן
חיים אביטן
ביושר ובנחישות. אביטן (צילום: יח"צ)
חיים אביטן
ביושר ובנחישות. אביטן (צילום: יח"צ)

ראש עיריית חדרה חיים אביטן מגיב לראשונה על החלטת הפרקליטות לסגור את התיק נגדו :"מדינת ישראל היא מדינת חוק, ותמיד ידעתי שכאשר יגיע הנושא לבחינה מעמיקה של הגורמים המוסמכים, וכשהעובדות והנתונים יהיו מול עיניהם תצא צדקתי לאור. תמיד טענתי שאין בסיס להאשמות מולי. כל הנחיות המבקר בוצעו במלואן, ועובדה שגם לאחר מכן, כשכלל לא הייתי שותף להליך הבחירה, שוב נבחר יפים רויזמן לתפקיד והוא מכהן בו עד היום.

"גורמים אינטרסנטים פוליטיים ניסו להלביש עליי תיק ללא כל בסיס עובדתי, גרמו לי לעוול מתמשך משווע ויצאו נגדי במסע הכפשות והשמצות. לשמחתי היום ברור לכל שחיים אביטן הוא ראש עיר חזק המוביל את חדרה ביושר, בשקיפות ובנחישות להמשיך להיות אחת הערים החשובות והמובילות במדינת ישראל. גם עבור התושבים, שתמכו בי לאורך כל השנים והביעו את אמונם בי, חשוב לי שהצדק לא רק נראה אלא גם נעשה והיום גם הם מאושרים להיווכח שאין בי רבב".

בשנת 2009 פורסמה בדוח מבקר המדינה התייחסות למעורבותו לכאורה של אביטן במינוי יפים רויזמן לתפקיד מנכ"ל החברה לטיפול והשבת מי הביוב באזור חדרה בספטמבר 2006. המבקר טען כי מעורבותו של אביטן בהליך היה פסול בגין היכרותו את רויזמן, וכי קשריו עם רויזמן עלולים להצביע על חשד למרמה והפרת אמונים.

עם קבלת דוח המבקר פעלה העירייה לתיקון כל הליקויים שהועלו בדוח, כולל ביטול מינויו של רויזמן ויציאה למכרז חדש לתפקיד המנכ"ל. הליך זה התבצע בפיקוח משרד הפנים וללא כל מעורבות מצד ראש העיר, וגם הפעם נבחר רויזמן לתפקיד.

ממצאי הדוח הועברו ליחידה הארצית לחקירות הונאה, ובאוגוסט 2009, בעקבות הדוח של מבקר המדינה, המליצה להעמיד את אביטן לדין. מאז נמצא התיק בבדיקת פרקליטות מחוז חיפה אשר בחנה בדקדקנות את ממצאי המשטרה ומצאה כי אין בהם די ראיות לכתב אישום והעמדה לדין. אי לכך הודיעה הפרקליטות כי יש לסגור את התיק.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות