fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אביטן: "אנשים מכירים את יושרי ואת דרכי"

כך התבטא ראש העיריית חדרה חיים אביטן, במהלך כנס בחירות שנערך באולם ארמון דוד בעיר
אביטן עם גדעון סער (שמאל) וגלעד ארדן (ימין). (צילום: איילת קדם)
אביטן עם גדעון סער (שמאל) וגלעד ארדן (ימין). (צילום: איילת קדם)

באווירה חמה התקיים ביום שלישי כנס הבחירות של ראש עיריית חדרה חיים אביטן. הכנס נערך באולם ארמון דוד בחדרה בהשתתפות עשרות רבות של פעילי הליכוד. בין המכובדים נכחו בכנס שר הביטחון משה בוגי יעלון, שר התחבורה ישראל כץ, שר הפנים גדעון סער והשר להגנת העורף ושר התקשורת גלעד ארדן.

את הכנס פתח מנכ"ל הליכוד גדי אריאלי, שאמר: "בחמש השנים האחרונות עברה חדרה שינויים גדולים והקרדיט מגיע לראש העיר חיים אביטן. אני קורא לכולם לקחת חלק בפעילות לקראת הבחירות". אחריו עלה לדוכן הנואמים שר הביטחון משה בוגי יעלון, שפנה לקהל ולראש העיר אביטן: "ראיתי את האהבה שאתם הרעפתם על חיים. חיים, העובדה שתושבי חדרה אוהבים אותך, היא תעודת כבוד לך".

שר הפנים גדעון סער, כינה בדבריו את אביטן "חברי וידידי, ראש העיר המכהן וראש העיר הבא" ואמר לקהל: "אני אומר לכם בלב שלם שלחדרה יש ראש עיר מצוין, משכמו ומעלה". אחר כך פנה לאביטן בנימה אישית והוסיף: "חיים, אני יודע שעברת ימים לא קלים אבל אתה לא לבד, אנחנו אתך".

אחרון הנואמים היה אביטן שאמר: "עברתי חוויה קשה בתקופה האחרונה. כל מי שמכיר אותי, מכיר את יושרי ואת דרכי. לא עברתי בחיי כל עבירה על החוק ותמיד פעלתי על פי מצפוני ובדרכי. אני מאמין במשטרת ישראל העושה את עבודתה נאמנה ובטוח שחפותי תצא לאור בעזרת השם. אני מתרגש מהחבוק ומהאהבה שלכם. לצערי הרב יש בחדרה קומץ קטן של אנשים שכשהם מתעוררים בבוקר, הם שואלים את עצמם: 'את מי אנחנו מחסלים היום? אבל אנחנו יודעים לעשות את העבודה ועשינו אותה. אני ראש עיר בזכותכם".

אביטן עם גדעון סער (שמאל) וגלעד ארדן (ימין). (צילום: איילת קדם)
אביטן עם גדעון סער (שמאל) וגלעד ארדן (ימין). (צילום: איילת קדם)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות