fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדרה: מזנון החיילים של האגודה למען החייל נסגר

לדברי יו"ר הסניף המקומי באגודה למען החייל, חנוך ששון, נותק החשמל במזנון לפני כשבועיים, בעקבות ביקורת שגרתית שערכו המשטרה ורשויות המס בקיוסק הסמוך למזנון שמפעילה האגודה. "אם לא יינתנו לנו תשובות ברורות עד סוף השבוע, נשכור גנרטור ונפתח מחדש את הקיוסק" אומר ששון
מזנון החיילים
לא היה הסכם עם מע"צ. מזנון החיילים בכביש 2. (צילום: איילת קדם)

מזנון החיילים שמפעילה האגודה למען החייל על כביש 2 ביציאה מהעיר לכוון כביש החוף נסגר. הסיבה: בבדיקה שנערכה במקום על ידי מע"צ, נמצא כי לא נערך מעולם הסכם כתוב בין האגודה למען החייל לבין מע"צ, שיסדיר את קבלת אספקת החשמל הסדירה לקיוסק, שעד כה ניתנה בעקבות התחברות לעמוד התאורה הסמוך.

לדברי יו"ר הסניף המקומי חדרה-מנשה באגודה למען החייל, חנוך ששון, נותק החשמל במזנון לפני כשבועיים. בעקבות ביקורת שגרתית שערכו המשטרה ורשויות המס בקיוסק הסמוך למזנון שמפעילה האגודה. חנוך: "הקיוסק שלנו פועל כבר 25 שנה על ידי 35 פעילים, המפעילים אותו בהתנדבות ובמשך כל הזמן הזה, אנחנו מחוברים לחשמל של מע"צ. שנתנה לנו אישור להתחבר לעמוד התאורה. לא יעלה על הדעת שמישהו מאיתנו התחבר אי פעם ללא היתר, גם אם היתר כזה לא ניתן בכתב".

לדבריו, הובטח לו שייערך דיון בנושא לגבי המשך ההתנהלות והעניין מתארך ובינתיים אין לחיילים קיוסק. אם לא יינתנו לנו תשובות ברורות עד סוף השבוע, נשכור גנרטור ונפתח מחדש את הקיוסק".

 מהחברה הלאומית לדרכים בישראל  נמסר בתגובה: במסגרת מבצע אכיפה של משטרת ישראל, נמצאו באזור המצויין בפנייתך, חיבורים לא מוסדרים של מספר בתי עסק, לרשת החשמל של החברה הלאומית לדרכים. עד לאחר הסדרת חיבור החשמל באופן חוקי ותקני, אין אפשרות לאפשר חיבור לרשת החשמל. לבתי העסק עומדת האפשרות, כבכל בית עסק בישראל, להתחבר לרשת החשמל באמצעות חברת החשמל, דבר שלא נעשה במקרה זה. החברה הלאומית לדרכים תנסה לתת מענה שלא יפגע ברווחת החיילים, לצד שמירה על מנהל התקין והבטיחות".

מזנון החיילים
לא היה הסכם עם מע"צ. מזנון החיילים בכביש 2. (צילום: איילת קדם)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות