fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זעם בהפועל חדרה: "הקבוצה איבדה את הלב והנשמה"

במועדון זועמים בעקבות ההפסד להפועל רעננה וימתינו למשחק של הפועל חיפה. מנהל הקבוצה לשחקנים: "לא יכול להיות שלא תילחמו". חשש מהפציעות של פרץ ואודווה
ניסו אביטן ואורן גולן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
ניסו אביטן ואורן גולן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

לא שקט בהפועל חדרה לאחר ההפסד להפועל רעננה 1:0 במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל. ההפסד היה הרביעי ברציפות והרחיק את הקבוצה משמעותית מהפלייאוף העליון, ובחדרה יחכו למשחק הערב בין הפועל חיפה להפועל באר שבע. נקודה של הפועל חיפה תוריד את הפועל חדרה למקום השביעי ולמשחקי הפלייאוף התחתון, ערב המחזור ה-26 והאחרון במסגרת הליגה הסדירה.

בחדרה זעמו בעיקר על היכולת של השחקנים שלטענת גורמים במועדון נמצאים בירידה חדה מאז פתיחת הסיבוב השני. מנהל הקבוצה איציק טפירו לקח ללבו את ההפסד וצעק בחדר ההלבשה: "אין לכם לב. לא יכול להיות שלא תילחמו במשחק כזה". גורם אחר בהנהלת הקבוצה הביע את זעמו: "הקבוצה איבדה את הלב והנשמה. יש כאן שחקנים שחושבים שהם כבר כוכבים וזה לא יעבור לסדר היום". גם המאמן ניסו אביטן שנותר מספר דקות לאחר שריקת הסיום על כר הדשא ולא האמין להפסד נוסף ספג ביקורת. "ניסו כשל בבחירות שלו במהלך חודש ינואר בעיקר בבחירת השחקנים הזרים" אמרו במועדון.

ביקורת נוספת על המאמן הייתה הכללתו של סלים עמאש בהרכב הראשון. "לא יכול להיות ששחקן שמושעה ולא מתאמן באופן רציף במהלך השבוע פותח בהרכב", אמרו בחדרה. אם לא די בכך אז שוב חדרה סיימה את המשחק עם שני שחקנים פצועים- נייתן אודווה שמתח את המפשעה במחצית הראשונה והבלם ירין פרץ שאף פונה בסיום המשחק לבית החולים מחשש לשבר בצלעות. עם זאת, למשחק האחרון של העונה הסדירה מול מכבי נתניה בשבוע הבא יחזרו המגן דיא לבאבידי והקשר מנשה זלקה.

במהלך הימים הקרובים ייפגשו חברי ההנהלה החדשים לישיבה ראשונה בי יקבעו את הוועד המנהל והיו"ר החדש של הקבוצה. רוב חברי ההנהלה מעוניינים לבחור מנהלים עם זיקה להפועל חדרה כמו יקיר שוורץ שהוא בנו של גדול שחקני המועדון בכל הזמנים שלום שוורץ, ושחקן העבר רונן שפירא. "לא יכול להיות שמקורבים של גורם זה או אחר יהיו שם. אם רוצים לבנות כאן משהו נכון אז צריך להביא אנשים עם לב אדום", אמר אחד מחברי העמותה החדשה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות