fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זעזוע: אורי גוטמן התפטר במפתיע מאימון הפועל חדרה

על רקע תקופה מוצלחת למדי ויומיים לפני משחק הבית הגדול נגד מכבי חיפה, הודיע המאמן על התפטרותו. ניסו אביטן ויובל נעים מועמדים לתפקיד
מאמן הפועל חדרה אורי גוטמן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
מאמן הפועל חדרה אורי גוטמן. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

זעזוע גדול בהפועל חדרה. המאמן אורי גוטמן ביקש היום (שישי), באופן מפתיע ומסיבות לא ברורות, לסיים את תפקידו בקבוצה. זאת בניגוד גמור להישגיו הנהדרים עם הקבוצה במהלך עונתו הראשונה כמאמן ראשי, בה קבוצתו לשעבר רשם הפסד ליגה בודד ומדורגת במקום החמישי בטבלה.

ביום ראשון תתמודד חדרה מול מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל, ומי שידריך אותה על הקווים יהיה עוזר המאמן רון קלר. בהודעה רשמית מטעם המועדון נמסר: "המאמן אורי גוטמן סיים את דרכו בהפועל חדרה על פי בקשתו. המועדון נענה לבקשתו, מודה לו ומאחל לו המון הצלחה בעתיד". יצוין כי גוטמן ניהל את אימון הצהריים של הקבוצה ביום שישי באופן שגרתי, והודיע על החלטתו המפתיעה זמן קצר לאחריו.

את גוטמן מועמדים להחליף ניסו אביטן, שאימן את הפועל חדרה במשך שנתיים, היה שותף לעלייה המטאורית של הקבוצה לליגת העל והדריך אותה בעונה שעברה, עד שבחר לעזוב להפועל תל אביב. אביטן לא נחל הצלחה בשורות האדומים ופוטר מהקבוצה בתחילת נובמבר. לאביטן קשר טוב עם ראשי הפועל חדרה, ובפרט עם המנהל המקצועי אורן גולן. אביטן נמצא כעת בחופשה בחו"ל ובוודאי שאינו רלבנטי לימים הקרובים. מועמד אחר לאימון הקבוצה הוא יובל נעים.

הסיבה להחלטתו המפתיעה של גוטמן אינה ידועה, אך ככל הנראה קשורה לחילוקי הדעות המקצועיים עם אורן גולן, שביקש מגוטמן לנהל רוטציה רחבה יותר בסגל הקבוצה ולשלב שחקנים צעירים.

הודעתו של גוטמן הגיעה לקראת תקופה אינטנסיבית בליגת העל, הכוללת מחזור באמצע השבוע הבא. הקבוצה תשחק שלושה משחקים תוך שבוע: ביום א' נגד מכבי חיפה, ביום ד' נגד בית"ר ירושלים וביום א' הבא נגד הפועל תל אביב – ככל הנראה ללא מאמן ראשי קבוע.

גוטמן החליף בתפקיד את ניסו אביטן, שעזב את הפועל חדרה לקראת סיום העונה שעברה וחתם בהפועל תל אביב. עבור גוטמן היתה זו הפעם הראשונה בה הוא משמש מאמן ראשי בקבוצה בליגת העל, ולאחר 10 מחזורים מדורגת הקבוצה במקום החמישי עם הפסד אחד בלבד, להפועל באר שבע במחזור השני, מה שהופך את ההחלטה לתמוהה עוד יותר. לצד זאת, בששת המחזורים האחרונים השיגה חדרה ניצחון אחד, 0:1 על מכבי נתניה, וחמש תוצאות תיקו, זאת תוך הצגת משחק סגור והגנתי, ולא תמיד נאה לעין.

https://www.youtube.com/watch?v=U-g9znPAoao&t=52s

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות