fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ספורטאים מצטיינים מזכרון יעקב זכו במלגות

השחיינית רוני קלט מקבלת את המלגה מידי זיו דשא. צילום: מועצת זכרון יעקב
השחיינית רוני קלט מקבלת את המלגה מידי זיו דשא. צילום: מועצת זכרון יעקב

בישיבת המליאה האחרונה של המועצה המקומית זכרון יעקב העניקו ראש המועצה זיו דשא וחברי המליאה מלגות על סך אלף שקל כל אחת לשלושה ספורטאים מצטיינים תושבי המושבה.

הזוכים הם אביב בן ארי, על זכייתו במקום הראשון באליפות ישראל לשנת 2018 בטניס שולחן; גפן לוי, על זכייתה במקום השלישי באליפות ישראל לשנת 2018 בגלגלי ענק רמה 9 – בוגרים; ורוני קלט, על זכייתה במקום הראשון באליפות ישראל לבוגרים בשנת 2018 בשחייה במקצה 200 מטר בסגנון גב.

המועצה מקומית זכרון יעקב החליטה על חלוקה של מלגות ופרסים לספורטאים וספורטאיות, תושבי זכרון יעקב מתוך רצון לעודד את הספורטאים לשאוף למצוינות בספורט. לצורך קבלת המלגה, הספורטאי צריך להיות תושב זכרון יעקב הגר בה לפחות שנה. ההישגים המוכחים לקבלת מלגה הינם זכייה באחד מן המקומות הראשונים בקטגוריית בוגרים או נוער (מעל גיל 16) באליפות ישראל. ענפי הספורט הרלוונטיים הינם ענפי ספורט אישיים המוכרים ומאושרים על ידי משרד התרבות והספורט או מנהל הספורט לשנת תשע"ז, כולל ספורטאי "ספישל אולימפיק" ופרה אולימפיים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות