fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זכרון יעקב: רגע לפני צום יום כיפור, תורמים דם

זו השנה ה- 20 שבה תיערך התרמת הדם המסורתית בערב יום כיפור בזיכרון יעקב. ההתרמה תיערך בבר "ההוביט" שבמדרחוב ובניידות מד"א שיוצבו בשכונת השמורה ובדרך שרה
התרמת דם (צילום דוברות מדא)
התרמת דם (צילום דוברות מדא)

מחר, ערב יום הכיפורים תשע"ו, תיערך בזיכרון יעקב התרמת הדם המסורתית ה-20 במספר, במטרה לסייע ולהקל על המחסור העונתי במלאי הדם של שרותי הדם של מד"א בתקופת החגים.

זה השנה ה-20 שבה יקיימו בזיכרון יעקב את המסורת הזו. במהלך 19 השנים החולפות נאספו במסגרת המבצע המיוחד אלפי מנות דם ששימשו להצלת חייהם של אלפים רבים. התרמות הדם המיוחדות נערכות בזיכרון יעקב מדי שנה הן בערב יום הכיפורים והן ביום הזיכרון לחללי צה"ל.

מר שמעון רדליך, חבר ארגון תורמי הדם, שיוזם מדי שנה את האירוע המרגש, קורא לתושבי זיכרון יעקב והסביבה להצטרף אליו ולחבריו ולהגיע לתרום דם: "דווקא בתקופת החגים, תקופה של חסד ונתינה בין בני האדם, יש חשיבות משמעותית ביותר לתרומת הדם. אני קורא לכולם להגיע ולתרום, ובכך לסייע בהצלת חיים".

התרמת דם  (צילום דוברות מדא)
התרמת דם (צילום דוברות מדא)

כמדי שנה, תיערך בזיכרון יעקב התרמת הדם בערב יום הכיפורים (יום ג', 22.9) בין השעות 08:00 בבוקר ל-14:00 בצהרים. ההתרמה תערך במספר מוקדים, המרכזי שבהם בבר "ההוביט" שבמדרחוב. בנוסף, יוצבו ניידות התרמת דם של מד"א בשכונת השמורה, ברחוב דרך שרה ובפינת המדרחוב (רח' הנדיב). את התורמים הרבים הצפויים להגיע, יקבלו מתרימי הדם משרותי הדם של מד"א.

בערב יום הכיפורים תשע"ה, הותרמו במהלך האירוע 262 מנות דם , שסייעו להצלת חייהם של רבים. במד"א מבקשים מהציבור לבוא ולתרום דם גם בכל רחבי הארץ, מידע על עמדות התרמות דם אשר יוצבו בקניונים, באתרי תיירות, בתחנות מד"א השונות ובמקומות ציבוריים נוספים ברחבי הארץ ניתן לקבל בטלפון 03-5300400 (מענה אנושי) ובטלפון 1-800-400-101 (מענה אלקטרוני).

בנוסף ניתן לקבל מידע באתר מד"א באינטרנט בכתובת https://www.mdais.org/dam, בדף הפייסבוק הרשמי של מד"א https://www.facebook.com/mdaisrael ובאפליקציה של מד"א בסמארטפון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות