fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זכרון יעקב: סגנית ראש המועצה חגגה מימונה בביתה

סגנית ראש המועצה המקומית זכרון יעקב, צילה רשף, לא חשבה לרגע אחד לוותר על חגיגות המימונה בביתה, בגלל מזג האוויר הסוער,מה ששימח בהחלט מאה האנשים שהגיעו לבלות בביתה
שולחן המימונה בביתה של צילה רשף (צילום באדיבותה)
שולחן המימונה בביתה של צילה רשף (צילום באדיבותה)

סגנית ראש המועצה המקומית זכרון יעקב החדשה, צילה רשף, חגגה בביתה מימונה.

רשף,אחת משני סגנים לראש המועצה שנבחרו בתקופה האחרונה, הינה בת לאם מרוקאית. לדבריה, היא חוגגת את המימונה בביתה מאז שנת 2007. היא מספרת שמאז שהתחילה לחגוג בביתה את המימונה, כמות האנשים הולכת וגדלה בכל שנה. לדבריה מספר המבקרים השנה בביתה הגיע לכ-100 אנשים.

שולחן המימונה בביתה של צילה רשף (צילום באדיבותה)
שולחן המימונה בביתה של צילה רשף (צילום באדיבותה)

רשף אומרת שמזג האוויר הסוער שהיה השנה לא הכניע אותה ושלמרות הגשם שלא פסק הייתה בביתה שמחה גדולה ומופלטות שהספיקו לכולם. לדבריה, היא משתדלת להכין את רב המטעמים שעולים על שולחן המימונה בביתה בעצמה,  "אני מאד אוהבת את הערב הזה. יש בו המון שמחה ואנרגיה חדשה. מקווה שנמשיך לחגוג בכל הזדמנות אפשרית".

אצל רשף חגיגת המימונה אמנם התקיימה ומזג האוויר הסוער כאמור לא הצליח להכניע אותה אך לא כך אירע בבתים רבים אחרים ובמרכזים בהם תוכננה להתקיים מימונה שנכנעו לתנאי מזג האוויר ששררו במוצאי חג הפסח וביטלו את חגיגות המימונה.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות