fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זכרון יעקב: ליקויים בגן שעשועים

תושבת זכרון יעקב שהגיעה עם בנותיה לגן השעשועים בשכונת חלומות זכרון יעקב גילתה שגשר החבלים במקום מהווה מפגע בטיחותי
הליקויים בגן בשכונת חלומות זכרון (צילום: עצמי)
הליקויים בגן בשכונת חלומות זכרון (צילום: עצמי)
הליקויים בגן בשכונת חלומות זכרון (צילום: עצמי)
הליקויים בגן בשכונת חלומות זכרון (צילום: עצמי)

בשבוע שעבר כאשר הגיעה עדי סוכר, המתגוררת בשכונת נוה הברון, לגן השעשועים בשכונת חלומות זכרון יעקב, עם שתי בנותיה, האחת כבת חצי שנה וישובה בעגלה, והשנייה בת ארבע שנוהגת לשחק בגן באופן קבוע, גילתה שגשר החבלים במקום לקוי ומהווה סכנה לילדים המגיעים לשחק במקום.

לדבריה של סוכר, כאשר הביטה על ביתה בת הארבע מטפסת על גשר החבלים, אשר לדבריה גם ככה אינו מתקן מספיק יציב ובטוח, במטרה לבדוק שהכול עימה בסדר, היא ראתה שלא כל החבלים בגשר נמצאים במקומם ושחלק מהם פשוט תלויים באוויר.

עוד היא ראתה שהפינים המחברים את החבלים לבסיס מנותקים ממקומם, דברים שגורמים למתקן לחוסר יציבות ומהווים סכנה לשלום הילדים. סוכר מתארת: " הגעתי עם שתי הבנות שלי לגן השעשועים בחלומות זכרון יעקב וכאשר בתי בת ה-4 טיפסה על גשר החבלים במקום ראיתי שהוא פשוט תלוי באוויר. שמתי לב שישנן נקודות בהן החבל כלל לא מחובר לגשר עצמו, מה שיוצר רווחים גדולים בין החבלים. הדבר יוצר מצב בו ילדים שמועדים יכולים להיפצע וקטנים יותר יכולים ליפול. אני הולכת עם הבנות שלי אחת לשבוע לגן הזה ואני מצפה שיתקנו את המפגע הזה במהרה כדי שילדים לא יפגעו ושהמקום יהיה מספיק בטוח בשבילם".

מהמועצה המקומית זכרון יעקב נמסר בתגובה: " המחלקה הרלוונטית תערוך בדיקה במקום ובמידה וקיימים ליקויים הם יטופלו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות