fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זכרון יעקב: בתי הספר היסודיים יופעלו בחופש הגדול

התוכנית של משרד החינוך להפעלת בתי הספר בחופשת הקיץ יוצאת לדרך. מחלקת החינוך במועצה נערכת לפרויקט הגדול בבתי הספר: יעבץ, החורש, החיטה, קשת וניל"י, ולתלמידי כיתות א- ב בלבד. היתרון: חיסכון של אלפי שקלים בהוצאה על קייטנות
בית ספר החורש
מהיום גם קייטנה בבית הספר. בית ספר החורש (צילום: סער צוק)

משרד החינוך ומשרד האוצר הגיעו לראשונה השנה להחלטה להפעיל את בתי הספר היסודיים במהלך שלושת השבועות הראשונים של חופשת הקיץ. גם במועצה המקומית זכרון יעקב יפעילו את בתי הספר היסודיים: יעבץ, החורש, החיטה, קשת וניל"י.

בית ספר החורש
מהיום גם קייטנה בבית הספר. בית ספר החורש (צילום: סער צוק)

התוכנית המכונה 'בתי הספר של החופש הגדול' מיועדת לתלמידי כיתות א' ו-ב'. שעות הפעילות של התוכנית יהיו בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 08.00-13.00. הילדים ייהנו מפעילות העשרה חווייתית שתתבסס על הטכנולוגיה הדיגיטלית, מימי שיא, מקריאה להנאה ומארוחות בריאות כאשר התוכנית המלאה תבנה רק לאחר פגישה שמתוכננת להתקיים בתחילת חודש הבא וייקחו בה חלק כל הגורמים הרלוונטיים ביישוב. 

מי שיעביר לילדים את ימי הפעילות בתוכנית יהיו צוותי בתי הספר שיפעלו יחד עם מדריכים חיצוניים. התוכנית מסובסדת על ידי משרד החינוך ומשרד האוצר ועלותה 450 שקלים.

מהמועצה נמסר: "חשוב להדגיש שסכום זה אותו ההורים נדרשים לשלם לתקופה הנדונה הינו נמוך במיוחד בהשוואה לעלות הקייטנות כפי שהם ידעו בעבר. סכום זה אינו מכסה את העלות האמיתית של הפעלת לימודי הקיץ והמועצה נדרשת לסבסד פעילות זו. אין ספק שתוכנית זו נותנת מענה להורים עובדים אשר חייבים בכל חופשה מחדש לדאוג לפתרון לילדיהם. מדובר בעיקר על חתך גילאים זה של תוכנית בתי הספר של החופש הגדול".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות