fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זכרון יעקב: בן 12 הותקף על ידי חזיר בר

בשבת האחרונה, ילד מזכרון יעקב ניצל מניסיון תקיפה של חזיר בר שניסה לתקוף אותו בשעה בה טייל עם שני כלביו לא רחוק מביתו
מסוכן. חזיר בר (צילום: User:GerardM (Image:WildZwijn.jpg), via Wikimedia Commons)
מסוכן. חזיר בר (צילום: User:GerardM (Image:WildZwijn.jpg), via Wikimedia Commons)

החזיר בר ניסה ילד אירעה המתגורר ברחוב הרצל ביישוב. הילג יצא עם שני כלביו לטיול הקבוע שלהם באזור חורשת לנגה ומתחם בית דניאל במושבה. הילד חש כי החזיר מתכוון לתקוף אותו וניסה לברוח אך החליק ונפל. לפי דבריו, שני הכלבים שלו הצילו אותו מהתקיפה.

וכך הוא משחזר:  "בשבת בבוקר יצאתי עם שני הכלבים שלי לטיול הקבוע שלנו בבוקר. אני עושה איתם מסלול קבוע ועובר דרך בית דניאל. פתאום ראיתי שאחד מהכלבים מתנהג מוזר ומתחיל למשוך אותי קדימה. זה לא משהו שהוא עושה בדרך כלל. כשהלכתי אחריו ראיתי חזיר בר גדול. מייק אחד משני הכלבים שלי, התחיל לנבוח על החזיר ואז החזיר התחיל לרוץ לכיוון שלי. נבהלתי וניסיתי לברוח אבל החלקתי ונפלתי. כשהחזיר המשיך להתקרב אלי אחרי שנפלתי, שני הכלבים שלי שהיו לידי, קפצו עליו. הוא ניסה לנגוח בהם.

"בסופו של דבר הצלחתי לקום, התקרבתי אליהם קצת וקראתי לכלבים שלי. אז מצאתי שיש חורים קטנים בגדר של בית דניאל וברחתי דרכם, גם הכלבים שלי הצליחו להשתחל אליהם ולברוח איתי. זה מה שהציל אותנו מהחזיר כי הוא לא הצליח לעבור כמונו דרך אותם חורים. אחרי שאנחנו הצלחנו לברוח ראיתי שהוא בלית ברירה הלך לכיוון השני. כשקרה המקרה הייתי בפאניקה והתרגשות, פחדתי מאד כי החזיר היה גדול מאד והיו לו חתים מאד גדולים.

מסוכן. חזיר בר (צילום: User:GerardM (Image:WildZwijn.jpg), via Wikimedia Commons)
מסוכן. חזיר בר (צילום: User:GerardM (Image:WildZwijn.jpg), via Wikimedia Commons)

הילד והוריו מספרים כי מייד לאחר שבנם שב הביתה וסיפר להם על שחווה, הם הזעיקו את מי שאחראי מטעם המועצה המקומית על הטיפול בנזקים שעושים בעלי החיים ביישוב, רוני לב.
לב, יצא עם הילד למקום האירוע כדי לבחון את השטח ולהבין מהיכן יצא החזיר.

לב מספר: "כפי הנראה יש חזיר שמסתובב באופן קבוע במתחם של בית דניאל כי נראה ששם מאכילים אותו. ככל הנראה הוא התרגל לחיות בין אנשים. יש זמנים שאותו חזיר יוצא גם מהמתחם וגורם לנזקים כבדים ברחובות הסמוכים, לגינות ולתושבים שפוחדים ממנו, פוחדים לצאת מהבתים ולחזור אליהם. הוא מסתובב גם בשטח של חורשת לנגה אליה מגיעות אימהות עם עגלות, אנשים מבוגרים, ילדים, בעלי כלבים עם כלביהם. לא יתכן שחזיר יסתובב כך באופן חופשי בשכונות מגורים. זה לא המקום הטבעי שלו ואנחנו מטפלים בנושא".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות