fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זיכרון של מיתוס

איתי נחמיאס היה בן תשעה חודשים בלבד כשאביו נהרג במלחמת ששת הימים. במשך שנים הוא חי עם הצלקת והחסך, עד שהחליט לעלות עם הצגת היחיד "איך עושה אבא?", שבה הוא נע בין האבל הציבורי לכאב האישי, ושהפכה בימים אלו של הלחימה לנוגעת ואקטואלית מתמיד. הכתבה ביום שישי ב"כל זכרון"
איתי נחמיאס (צילום: רפי שרגאי)
איתי נחמיאס (צילום: רפי שרגאי)

"ביום הולדת 4 הבנתי לראשונה שאין לי אבא כמו לכולם. חגגו לי בדשא הגדול של קיבוץ פלמחים שבו גרנו אז, היו שם אמא, המון חברות וחברים שלה ושלי ואין אבא, אין". כך מספר איתי נחמיאס, בן 48, תושב כרכור שאביו נהרג במלחמת ששת הימים. האב לחם כחייל מילואים של חטיבת הצנחנים והיה בין משחררי ירושלים. נחמיאס היה תינוק בן תשעה חודשים כשאביו נפל.

על הרגע שבו הבין שלכולם יש אבא ולו אין, הוא מספר: "המעמד היה מעניין כי חגיגת יום ההולדת שלי באותה שנה נחגגה בדשא הגדול שנמצא בסמוך למצבה של החללים בני הקיבוץ, ביניהם גם אבא שלי. ככה זה בקיבוצים, כל האירועים, השמחים וגם הטקסים העצובים והאירועים המרכזיים מתקיימים במרכז הקיבוץ".

הכתבה המלאה ביום שישי "כל זכרון"

איתי נחמיאס (צילום: רפי שרגאי)
איתי נחמיאס (צילום: רפי שרגאי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות