fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גברתי חברת המועצה

תכירו את שתי הנשים הצעירות והצבעוניות שנכנסו למועצת זכרון יעקב: עו"ד נעמה צורף ואפרת בן אפריים
אפרת בן אפרים (חן בלחנס)
אפרת בן אפרים (חן בלחנס)
עו"ד נעמה צורף (צילום: ענבר דותן)
עו"ד נעמה צורף (צילום: ענבר דותן)

ביום שלישי השבוע, בדיוק לאחר שנסגרו הקלפיות בזכרון יעקב, עמדו סמוך לתיכון המושבה שתי נשים צעירות. שתיהן אימהות, שחקניות חדשות ונמרצות בבריכה הפוליטית של זכרון יעקב: עו"ד נעמה צורף מסיעת הליכוד ואפרת בן אפריים מסיעת יש עתיד. שתיהן נכנסו למועצה והן בהחלט מתכוונות לשנות מבפנים.

במהלך כל קמפיין הבחירות לא חסכה צורף את הביקורת שיש לה נגד התנהלות המועצה וזה העומד בראשה. גם במהלך יום הבחירות צורף לא ויתרה על אף קול. במרץ רב היא ניגשה לכל בוחר, הציגה את עצמה וביקשה שייבחרו בסיעתה. בבוקר שלמחרת היא לא ממש מרוצה.

"קיבלנו בין שניים לשלושה מנדטים ואני מתנחמת בכך שקיבלנו את מספר הקולות הגבוה ביותר לרשימה שמתמודדת למועצה בלבד כשברור לי שאנשים בחרו בנו כדי שנהיה כלב שמירה של ממש בתוך המועצה".

ישנת?
"היינו במטה עד לפנות בוקר. ישנתי עד 12 בצהריים וכשהתעוררתי הלכתי להוציא את שני הילדים מוקדם יותר ממסגרות החינוך שלהם ובילינו סוף סוף יחד".

מה החלום הגדול לעשות במועצה?
"אני מדמיינת לעצמי את אותו רגע בו אכנס למועצה, האנלוגיה שעולה לי לראש היא ניקיון יסודי של בית. להדליק מוזיקה בפול ווליום, לשפוך מלא מים ולהוציא את הכל החוצה. לאוורר לרענן ולהחזיר את אמון התושבים ובעיקר את שיתופם של התושבים בכל ההחלטות שמתקבלות במועצה. כבר בשבוע הבא אנחנו רוצים לקיים מפגש של תושבים שירצו לקחת חלק פעיל בשינוי כדי לבנות תוכנית עבודה לחמש השנים הקרובות".

אפרת בן אפרים (חן בלחנס)
אפרת בן אפרים (חן בלחנס)

את אפרת בן אפריים, מנהלת השיווק של "קניון אורות" ויו"ר סיעת יש עתיד בזכרון יעקב מלווים כל הזמן פעילים ומתנדבים. עם ספירת הקולות נדמה היה שבן אפריים נשארת מחוץ למועצה. אולם אחרי שעות ארוכות התברר שהסיעה קיבלה מנדט אחד ובן אפריים נכנסת למועצה.

"היינו כל הבוקר במטה. סידרנו, ניקינו, קיפלנו את הציודים שליוו אותנו במהלך הקמפיין ועכשיו אני סוף סוף עם הילדים שלי", היא מספרת ביום שלמחרת ומוסיפה: "בתחילת השבוע נתכנס, כל חברי הסיעה. נקבל החלטה לגבי הנושאים אותם נקדם במועצה. אני שמחה להיות הנציגה של המטה במועצה. אנחנו עובדים כנבחרת, כך היה בהתחלה וכך גם נמשיך. כל מחשבה, עשייה או אסטרטגיה, זו מחשבה משותפת של כולנו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות