fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בצל הקורונה: רופאי מכבי בזכרון יעקב מקבלים מטופלים מרחוק

ייעוץ מקוון למטופלי מכבי בזכרון יעקב כדי לצמצם הגעה למרפאות. ראש מחוז צפון: פתרון שמאפשר לנו להמשיך להיות בקשר עם המטופלים ולתת מענה גם בתקופה המאתגרת הזאת"
אירנה אפרימוביץ, מומחית ברפואת משפחה מכבי
אירנה אפרימוביץ, מומחית ברפואת משפחה מכבי

במסגרת המשימה הלאומית למניעת הידבקות בנגיף הקורונה, מכבי שירותי בריאות מבצעת צעד משמעותי ופותחת את האפשרות לקביעת תורים לייעוציים רפואיים טלפוניים עם אלפי רופאי משפחה וילדים בקופה. בדרך זו, ניתן יהיה לענות על הצורך של המטופלים בשיחה עם גורם רפואי תוך שמירה על איכות מקצועית לצד מניעת הסיכון להדבקה.

המהלך נועד כדי להקל על המטופלים לקבל שירות מביתם ולצמצם ככל הניתן את ההגעה למרפאות בצל החשש מנגיף הקורונה. ממכבי נמסר כי ניתן מעתה לקבוע תורים טלפוניים לרופאי המשפחה והילדים הזמינים להעניק שירות מרחוק.

איך זה עובד? נכנסים לאפשרות זימון התורים באזור האישי במכבי אונליין, באתר או באפליקציה או מתקשרים למוקד "מכבי ללא הפסקה" בכוכבית 3555, ומזמנים תור לייעוץ טלפוני מקצועי בהתאם לזמינות הרופא המטפל. במועד התור, הרופא יוצר קשר טלפוני עם המטופל. במכבי מוסרים שלאור הביקוש הגבוה לשירות ועל רקע תהליך הטמעתו בקרב הרופאים, ייתכנו עיכובים מסוימים בתורים.

ד"ר גלית קאופמן, ראש מחוז צפון, מכבי שירותי בריאות: "המשימה המרכזית שלנו כרגע היא להמשיך ולתת שירות מקצועי ואיכותי למטופלים, תוך כדי מניעת הידבקות ושמירה מיטבית על המטופלים ועל אנשי הצוות במכבי. בדיוק לשם כך פתחנו את האפשרות לשיחת ייעוץ טלפונית עם כל רופאי המשפחה והילדים ואני קוראת למטופלים לעשות שימוש בשירות זה ולהימנע במידת האפשר מהגעה לא נחוצה למרפאות על מנת לשמור על שלום הציבור".

הישארו מעודכנים באתר בלינקר  ועקבו אחרי העמוד שלנו חדשות חדרה בפייסבוק!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות