fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אריה פולק: שנים של התנדבות

נשוי, אב לשישה, סב לשישה, מתגורר בשכונת יעקב בזכרון יעקב כ-28 שנים
אריה פולק (לירון גורפינקל)
אריה פולק (לירון גורפינקל)
אריה פולק (לירון גורפינקל)
אריה פולק (לירון גורפינקל)

סיעה: "חי"

מי: אריה פולק, בן נשוי לרחל, אב לחמש בנות ובן, סב לשתי נכדות וארבעה נכדים, מתגורר בשכונת יעקב בזכרון יעקב כ-28 שנים, בעל תואר אקדמי, משמש מנכ"ל הקהילה החרדית ומוסדותיה. פעיל ומעורב בכל תחומי העשייה הציבורית לרווחת הכלל, מתנדב בארגונים שונים, בהם משא"ז, זק"א, ומד"א. בעבר כיהן כמנהל לשכתו של סגן ראש המועצה ויו"ר הוועדה לתכנון ובנייה שומרון בנושאים של פניות הציבור. כיום חבר מועצה בקואליציה, משמש חבר בוועדות חינוך, שימור אתרים, ויו"ר הקרן להלוואות לסטודנטים ויו"ר ועדת הנחות בארנונה.

מה: הרשימה מתחייבת להמשיך ולהשתדל לסייע בכל התחומים – עזרה לזולת, נושאים מוניציפאליים, שמירה על הצביון היהודי במושבה. כמו כן הסיעה מתחייבת להמשיך לקשר ולגשר בין כל תושבי המושבה, לשפר את הטמעת איכות הסביבה בקהילות השונות בזכרון, לשפר את התשתיות ולדאוג לחינוך ראוי ושווה לכל בני המושבה.

למה דווקא אני: "תושבים יקרים, אני מבקש מכם שתנצלו את חובתכם וזכותכם להשפיע על הצביון היהודי והמוסרי של המושבה. הצביעו 'חי' לרשימה לחברות המועצה בראשותי הכוללת בתוכה את כל מרכיבי ותחומי העשייה במושבה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות