fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אות החדשנות למועצת חוף הכרמל

איזק מקבל את הפרס באירוע (צילום: מועצה אזורית חוף הכרמל)
איזק מקבל את הפרס באירוע (צילום: מועצה אזורית חוף הכרמל)

המועצה האזורית חוף הכרמל זכתה באות החדשנות של השלטון המקומי על אסטרטגיה לטיפול באשפה ומיחזור שמוביל האגף המוניצפאלי. החדשנות בפרויקט היא הכנסת פחים חכמים, בהם מושתל צ'יפ שיודע לספק נתונים אודות נפח האשפה, משקל ועוד. בנוסף על כך, הוכנסו פחים בנפחים גדולים יותר מהפחים המוכרים לנו ובכך למעשה הגיעה המועצה לצמצום מספר פינויי האשפה השבועיים, מה שהביא לחיסכון מובהק בעלויות פינוי האשפה והמיחזור.

אות החדשנות ניתן למועצה במסגרת האירוע השנתי שמקיים המרכז לשלטון המקומי- Muni Expo 2019 ומוענק ליוזמות של חדשנות מוניציפלית בהתמודדות עם אתגרים שירותיים, כלכליים, תפעוליים וסביבתיים לתושב, אשר מתאפיינות מקוריות, יצירתיות ויזמה. מדובר במפגש הגדול והחשוב ביותר של מרכז השלטון המקומי בישראל. את האירוע פוקדים כ- 8,000 מנהלים בכירים מ- 257 רשויות ו- 400 חברות ותאגידים עירוניים, וכך, פעם בשנה ניתן למצוא תחת קורת גג אחת את כל הצמרת המוניציפלית הישראלית.

בתוך כך נבחר ראש מועצת חוף הכרמל, אסיף איזק, להשתתף בפאנל ראשי רשויות חדשים, צעירים ופורצי דרך. בפאנל דנו בנושאי חדשנות ומנהיגות צעירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות