fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרוג שני מהשטפונות בשרון

עלי אגבריה בן 47 מערערה, שנסחף אתמול עם מכוניתו ליד גבעת ניל"י, נמצא הבוקר ללא רוח חיים. אתמול טבע למוות ערן הרנשטט בן 72 מבנימינה
מכוניתו של ההרוג סמוך לגבעת ניל"י. צילום: כיבוי והצלה מחוז חוף
מכוניתו של ההרוג סמוך לגבעת ניל"י. צילום: כיבוי והצלה מחוז חוף

הרוג שני בשל השטפונות והגשם הכבד שירד אמש. הבוקר (ב') נמצאה גופתו של עלי אגבריה, 47, מערערה, לאחר שנסחף אמש במכוניתו כשניסה לחצות נחל סמוך למושב גבעת ניל"י וליד כביש 6. החיפושים אחריו התחדשו הבוקר וכאמור הוא אותר תוך זמן קצר.

אמש ניסו אגבריה ובנו לחצות נחל עם מכוניתם. המכונית החלה להיסחף בנחל, הבן קפץ וניצל, האב נלכד במכונית וכאמור הבוקר נמצא ללא רוח חיים.

פראמדיקית מד"א מאי דיין סיפרה: "מיד כשהתקבל הדיווח במוקד 101 של מד"א על איתור הרכב במים והגבר שלכוד מחוסר הכרה בסמוך אליו הוזנק צוות אמבולנס למקום האירוע אבל עקב תוואי השטח לא הייתה גישה לנחל עצמו. לאחר פעולות החילוץ הגבר שהיה מחוסר הכרה הוצא מהנחל והובא ברכב לחבירה איתנו סמוך לרמת מנשה. הוא היה מחוסר הכרה וללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות בניידת לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

אתמול נהרג ערן הרנשטט, תושב בנימינה בן 72, לאחר שמכוניתו נסחפה במורד אחד הרחובות במושבה ונפלה לנחל התנינים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות