fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה ומכבי נתניה צפויות לבקש להעביר את חצי גמר הגביע לנתניה

קהל הפועל חדרה במשחק רבע הגמר נגד כפר קאסם. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
קהל הפועל חדרה במשחק רבע הגמר נגד כפר קאסם. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

מכבי נתניה תפגוש את הפועל חדרה בחצי גמר גביע המדינה. כך נקבע הערב (ראשון) בהגרלה. במשחק השני יתמודדו מכבי תל אביב ובני יהודה. מיד לאחריה נודע ששתי הקבוצות מהשרון צפויות לפנות להתאחדות במטרה להעביר את המשחק ביניהן מאצטדיון טדי לאצטדיון בנתניה, המשמש כמגרשן הביתי.

בנתניה ציינו כי ההצעה עלתה כבר אמש לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים, אך אחד המכשולים הוא ההקצאה של המנהלת העומדת על כ-2,500 כרטיסים לכל קבוצה שתשחק בחצי גמר. אם המשחק אכן יעבור לאצטדיון בנתניה, שבו 9,500 מקומות, הקצאה זו לא תספיק לאוהדי שתי הקבוצות מחד, ומאידך ישאיר כחצי אצטדיון ריק. ראשי נתניה וחדרה קיבלו בשעה האחרונה מספר רב של טלפונים מאוהדים שציינו כי כמות גדולה יותר של צופים תגיע לנתניה ולא לטדי. "אנחנו רוצים לכבד את האוהדים שלנו ונקווה שהם לא יצטרכו לנסוע רחוק למגרש מול היריבה הישירה שלנו בשרון", אמרו בחדרה.

בהתאחדות לכדורגל טרם קיבלו החלטה אם חצאי הגמר, שאמורים להתקיים ב-3/4 באפריל בירושלים, יפוצלו לשני ימים שונים או שיקוימו במתכונת של הצגה כפולה בערב אחד, כפי שבחרו לעשות אשתקד. בשנה שעברה נערכו חצאי הגמר באצטדיון סמי עופר בחיפה, בו יתקיים השנה משחק הגמר, ב-15.5.2019.

בינתיים חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל רעננה שמוגדר כ'משחק על עונה שלמה'. בחדרה יודעים כי ניצחון במשחק הזה יקבע את עלייתה של הקבוצה לפלייאוף העליון או שהקבוצה תנשור לפלייאוף התחתון. הבלם דויד מתיאוס יחזור להרכב לאחר חודש ימים שנעדר בגלל פציעה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות