fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה בעננים: "זכינו באליפות שלנו"

דקות רבות נותרו שחקני חדרה באצטדיון נתניה וחגגו את העלייה לפלייאוף העליון. אביטן הפתיע עם סרטון מיוחד. זלקה: "לא נבוא להתבזות בפלייאוף"
ניסו אביטן ושחקני הפועל חדרה חוגגים בנתניה. צילום: שלומי גבאי
ניסו אביטן ושחקני הפועל חדרה חוגגים בנתניה. צילום: שלומי גבאי

חגיגות גדולות היו אתמול (מוצ"ש) בהפועל חדרה לאחר התיקו 2:2 בבית מול מכבי נתניה שקבע כי הקבוצה תשחק בפלייאוף העליון של ליגת העל. בכך, הבטיחה כמובן הפועל חדרה עונה נוספת בליגה הבכירה. "אנחנו לקחנו את האליפות שלנו. כולם מחקו אותנו בתחילת העונה וגם במהלך השבועות האחרונים אבל הוכחנו שאנחנו עשויים מחומר אחר", אמרו בחדרה. מי שזכה למירב המחמאות היה המאמן ניסו אביטן ששוב הוכיח כי הוא מגיע דרוך ומוכן לכל משחק. במהלך השבוע ביקש אביטן לכנס את השחקנים בבית המלון לפני המשחק לראשונה במשחק בית, ונענה בחיוב. לבית המלון הגיע המאמן עם מספר סרטונים ובראשם סרטון על טייס שנקלע לצרה אך לא מאבד תקווה ובסוף מצליח להיחלץ ממנה, ובקרב השחקנים סיפרו כי סרטון זה הוסיף מוטיבציה רבה לקראת המשחק.

מבחינה מקצועית החליט המאמן החדרתי להמשיך לתת קרדיט בחלק ההתקפי ללוסיו ואיילון אלמוג ואליהם צירף את ויטלי גנון. שני האחרונים זכו לשבחים על המשחק ואלמוג גם ריגש את מנהל הקבוצה איציק טפירו כאשר היה הראשון לחבק אותו ואמר לו: "מגיע לך לשמוח". שחקן נוסף שזכה לשבחים היה הקפטן מנשה זלקה שאמר אחרי המשחק: "אנחנו בתחושה אדירה ושמחים אחרי שכולם הספידו אותנו בתחילת העונה וכבר הצהירו שנרד ליגה במהלך החגים. נתנו לכולם לדבר ואחרי 40 שנה אנחנו בליגת העל וגם בפלייאוף העליון. היו"ר שלנו נכנס בתחילת העונה ואמר שהוא מוכן להישאר בליגה גם במחזור האחרון אז עשינו את העבודה קודם. מגיע שאפו לכל אחד ששייך למועדון שלנו. ידענו שמדובר במשחק על כל הקופה ולא נראינו טוב לאחרונה אבל אספנו את עצמנו והראנו מה אנחנו שווים. ננוח יממה אחת ונתחיל לחשוב על המשחק הבא כי אנחנו לא נבוא להתבזות בפלייאוף העליון ונקשה על כל הקבוצות".

זלקה עלה למשחק עם חולצתו מהצבא בה שירת בעורב צנחנים ואף אמור לצאת למילואים בעוד יומיים. זלקה: "זאת חולצת המזל שלי ואני הולך למילואים גאה כשחקן הפועל חדרה שנשארה בליגה ונמצאת בשישייה הראשונה".

ניסו אביטן ושחקני הפועל חדרה חוגגים בנתניה. צילום: שלומי גבאי
ניסו אביטן ושחקני הפועל חדרה חוגגים בנתניה. צילום: שלומי גבאי

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות