fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הן גדולות: כשרונות חדרה עלו לגמר הגביע

הקבוצה גברה על קריית גת בתום קרב פנדלים ותתמודד נגד אס"א תל אביב בגמר הגביע בשבוע הבא
בנות כשרונות חדרה. צילום: מתוך דף הפייסבוק של כשרונות חדרה
בנות כשרונות חדרה. צילום: מתוך דף הפייסבוק של כשרונות חדרה

הישג ענק לקבוצת הנשים של מכבי כשרונות חדרה שעלתה לגמר גביע המדינה בו תפגוש את אס"א תל אביב. בחצי הגמר ניצחה השבוע חדרה את מועדון ספורט קריית גת בתוצאה 6:7 לאחר דו-קרב פנדלים ותיקו מאופס לאחר הארכה. משחק הגמר ייערך ביום חמישי הקרוב, 23.5, באצטדיון המושבה בפתח תקווה.

בחמש השנים האחרונות לא הצליחה חדרה לנצח את קריית גת וכעת, במעמד המשמעותי ביותר העונה, הצליחה הקבוצה לעשות את העבודה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה וכבר במחצית הראשונה ספגה חדרה מכה קשה עם פציעתה של הקפטנית רעות דוד שגם תיעדר ממשחק הגמר. בתום 120 דקות מאופסות ניגשו שתי הקבוצות לבעוט פנדלים וכבשו את שתי הבעיטות הראשונות. קריית גת גם כבשה את הבעיטה השלישית ואילו סשאנה קמפבל החמיצה לחדרה. כאשר היה כבר נראה כי קריית גת תעלה לגמר הצליחה השוערת החדרתית סאנדרה ברון לעצור את הבעיטה החמישית והקבוצות המשיכו במאבק עוד שתי בעיטות אז קריית גת החמיצה וספיר סרוסי החדרתית כבשה את הבעיטה המכרעת ושלחה את הקבוצה למשחק הגמר.

מאמן הקבוצה, דניאל אולסק אמר לאחר הניצחון: "אני מאוד שמח ונרגש. היה לנו קשה מול קריית גת ובכל זאת עשינו את העבודה. ספגנו מכה עם הפציעה של רעות דוד ורצינו לנצח בשבילה ואם נזכה אז היא תניף את הגביע. הייתי עד לא מזמן באס"א אבל כיום כל כולי בחדרה ואני מקווה לנצח ואז אחבק את האנשים שם. אמרתי לשחקניות שנחגוג יממה ואחר כך נתחיל את ההכנות לגמר".

כוכבת המשחק, ספיר סרוסי, בחרה לרוץ אחרי הפנדל המכריע למנהל המקצועי של המועדון יוסי סופר. סרוסי: "סופר הוא המאמן הנצחי שלנו ורציתי לחגוג איתו. אנחנו רוצות לזכות ונעשה הכול כדי שזה יקרה". במועדון גם הביעו שמחה מכך שקהל גדול הגיע למשחק ומצפים כי אוהדים רבים יגיעו גם בשבוע הקרוב לאצטדיון המושבה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות