fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה סגרה זמנית עסק ברחוב עובד בן עמי

סופר נסגר. צילום ברמן

בעקבות מידע שהגיע לידי משטרת ישראל כי המקום מסוכן לציבור סגרה המשטרה באופן תקדימי בית עסק בנתניה מבלי שאירע בו אירוע פלילי וזאת בהסתמך על צו סגירה שיפוטי שתלוי ועומד כנגדו עוד משנת 2013.  לבעל בית העסק נגרמו הפסדים בשווי של מאות אלפי שקלים.

במהלך פעילות מבצעית של מחלקת הרישוי, הגיעו שוטרים לבית עסק ברחוב  שד' עובד בן עמי בנתניה. במהלך הביקורת בבית העסק, התברר לשוטרים כי העסק פתוח ועובד ללא רישיון עסק ובניגוד לצו שיפוטי שניתן עוד ביום 10.2.13.

ביום 13.2.19 נערך לבעליו של בית העסק שימוע בתחנת המשטרה ובסיום השימוע הוחלט על סגירת בית העסק למשך 30 ימים. ההחלטה על סגירת בית העסק נשענה על שני נימוקים: העובדה שבית העסק פעל בניגוד לצו סגירה שיפוטי והשני שהתקבל במשטרת ישראל מידע לפיו מקום זה מהווה סכנה לציבור, על אף שלא אירע במקום אירוע פלילי.

בעל בית העסק הגיש לבית המשפט בקשה לביטול הצו המנהלי אך בסיומו של דיון ממושך, החליט בעל בית העסק למחוק את בקשתו, בהמלצת בית המשפט. בית העסק יהיה סגור עד ליום 14.3.19.

ממשטרת ישראל נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד אלו המפרים את בטחונו של הציבור ומהווים בפעילותם סכנה לשלומו של הציבור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות