fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המטבחון של אלדד ציטרין במופע אוזניות מיוחד

הוא מנגן עם ריטה כבר 14 שנה, מופיע עם ישי ריבו, ובמוצ"ש יגיע לברלה עם מופע מקורי
אלדד ציטרין. צילום: איתי גרוס ורועי אבן טוב
אלדד ציטרין. צילום: איתי גרוס ורועי אבן טוב

אלדד, למה אוזניות?

"הרעיון הוא להכניס אנשים קצת ל'מטבח' שלי, כי זה סוג של אולפן הקלטות חי. אני מקליט את עצמי ומציג שכבות, האזנה לאוזניות מאפשרת לי לשלוט במה הם שומעים, הם שומעים בדיוק מה שאני רוצה בלי קשר לאיפה כל אחד יושב. מה גם שזה מצע למפגש אינטימי עם הקהל וכל מה שקורה תוך כדי מייצר חוויה שונה ואחרת. מי שלא מרכיב אוזניות שומע אותי שר לעצמי בחדר, הוא לא שומע כלים או הגברה".

בשנה האחרונה אירח ציטרין במופעו את אושיות המוזיקה הגדולות בישראל: אברהם טל, שלומי שבן, ריטה שבמופעה הוא לוקח חלק מזה 14 שנה ואף מנהל אותו מוזיקלית, ישי ריבו עמו הוא חולק את הבמה במופע "ישי ריבו פינת אלדד ציטרין" ועוד רבים.

אלדד ציטרין. צילום: יניב גריידי
אלדד ציטרין. צילום: יניב גריידי

"אני יוצר לבד כך שאני תמיד יכול לשחק עם זה ולהזמין אמנים שאני רוצה לעבוד איתם, זה מאפשר לי לקחת חומרים חדשים, לעבד אותם וליצור משהו חדש בעזרת הכלים שלי ולמזלי הם באים בשמחה להתארח.

"אני מאוד נהנה משיתופי הפעולה, בשבוע שעבר אירחתי את אסתר רדא והיה מאוד כיף. יש כ"כ הרבה מוזיקאים מקסימים בארץ ואני זוכה לנגן את המוזיקה המדהימה שלהם. אני לא מארח לשם האירוח כולם, כל אחד מהם הוא מוזיקאי שאני באמת רוצה לנגן איתו".

את מי היית רוצה לארח?

"יש לי המון רעיונות, מעניין אותי לשתף פעולה עם עולמות תרבותיים נוספים כמו ריקוד, ציור ועוד, יש לי גחמות לשתף פעולה עם מקהלות, תזמורות וגם אמנים שטרם אירחתי שאני לא אומר מיהם לפני שזה באמת קורה".

מאז שהיה ילד ידע שיעסוק במוזיקה. "יש תמונות שלי צמוד לאקורדיון צעצוע בגיל שלוש ובגיל חמש כבר למדתי פסנתר, לא הייתה התלבטות, זה היה ברור לי שזה הנתיב שלי בחיים".

למרות שעולם המוזיקה הוא קשה

"כמו בכל מקצוע, אתה צריך להיות טוב ומקורי וזה יכול להיות בתחום האמנות וגם בתחום הפסיכולוגיה, על מנת להתפרנס מזה, אני לא חושב שזה שונה. כשזה מקצוע אמנותי יש פן רגשי וכישלון מוריד אותך כי הוא אישי שלך על היצירה שלך. היו לי כישלונות בדרך, אני נאבק על מקומי ואני עובד בזה 24/7, אני לא מופיע ואז נח, אני כל הזמן מנגן, מתפתח, לומד. וזה לא שאני רק מופיע סולו, אני גם מנגן על פסנתר במופע של ריטה ומנהל אותו מוזיקלית, אני מתחיל איתה בימים אלו את השנה ה-14. זו זכות גדולה לעבוד איתה, היא זמרת ענקית וחברה טובה שלי".

אל הברלה הגיע ציטרין מספר פעמים עם המופע המשותף לריבו לו. "מופע הבכורה שלנו היה בברלה ולא אשכח אותו , היה מצוין, היה כיף. אני מופיע עם ישי הרבה, הוא פצצת אטום, אהבת הקהל מגיע לו לגמרי. הוא יוצר גדול, זמר ענק ואיש יותר גדול מכל זה יחד".

עשינו לכם חשק? שבת, 01 פברואר 2020, פתיחת דלתות: 19:30 תחילת המופע: 21:30, ברלה מיוזיק קלאב, להזמנות: 04-6369993/4

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות