fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החל שיווק המגרשים בבנייה עצמית בשכונת הגולף בקיסריה

במתחם "גולף בוטיק" ישווקו 35 מגרשים בני 300 מ"ר במחיר התחלתי של 1.8 מיליון שקלים למגרש
הדמיה של מתחם "גולף בוטיק": טרימדיה
הדמיה של מתחם "גולף בוטיק": טרימדיה

החברה לפיתוח קיסריה משיקה את גולף בוטיק – מתחם מגורים מיוחד, בהשראת קהילות הגולף בעולם. ה"גולף בוטיק" יתפרש על פני 35 מגרשים בני כ-300 מ"ר בתוך שכונת הגולף היוקרתית של קיסריה, שישווקו במחיר אטרקטיבי במיוחד של החל מ-1.8 מיליון שקלים למגרש – כולל מע"מ, פיתוח ודמי מינהל.

בתוך המתחם האקסקלוסיבי יוקם פארק ציבורי ציורי ובו אגמים, פינות נוי וצמחייה – והכל בעיצוב נופי בהשראת מגרש גולף בינלאומי. הרוכשים יוכלו לבנות על כל מגרש וילה אחת או דו משפחתית ובמגרשים מסוימים אף תלת-משפחתית.

המתחם החדש מוקם בצמוד למרכז מסחרי C-Center, למתחם ספורט ולסקייטפארק ובקרבה לדרכי הגישה המרכזיות של היישוב.

כמו בכל שכונות קיסריה ולאור ההצלחה שחוותה החברה גם בשיווק צמודי הקרקע בשכונת אור ים, המכירה תתנהל על בסיס "כל הקודם זוכה" ותתקיים החל מיום 12.9.19. הרוכשים הפוטנציאליים יידרשו להפקיד "דמי שמירה" של 50,000 שקלים במזומן במעמד החתימה.

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, מציין כי מדובר במוצר חדש ומיוחד בשכונת הגולף המבוקשת שכבר מאוכלסת ברובה. "דיירי 'גולף בוטיק' ייהנו מתשתיות ציבוריות איכותיות מתקדמות שיוקמו על ידינו ב"סטנדרט קיסריה", מקרבה למרכז מסחרי שכונתי פעיל, מפארק ירוק ייחודי בלב המתחם, מגישה נוחה למוסדות חינוך ומנגישות מרבית לצירי התנועה המרכזיים של קיסריה ובהם כביש 2, 4 ו-6 ולחופי הים והנמל העתיק של קיסריה" מוסיף כרסנטי.

שי-לי טרסר נויהאוז, סמנכ"לית השיווק והמכירות של החברה לפיתוח קיסריה מציינת כי רק מעצם תחילת עבודות הפיתוח, גודלם האטרקטיבי של המגרשים ומיקומו של המתחם, כבר קיימת התעניינות עצומה שהתפתחה סביב המתחם ולקראת שיווקו. "אנו צופים כי מתחם 'גולף בוטיק' יהווה מוקד משיכה למשפחות איכותיות מיישובי הסביבה ואזור המרכז הודות לחיי קהילה ואיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר שמציעה קיסריה ושכונת הגולף, והודות לעובדה שניתן להקים וילה, בבניה עצמית, המותאמת לצרכי ורצונות הלקוח, בגודל ובמחיר אטרקטיביים במיוחד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות