fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הופקדה להתנגדויות תכנית לשכונה חדשה בחדרה

הוועדה המחוזית חיפה הפקידה תכנית לבניית 4,300 דירות על שטח של 650 דונם בשכונת הפארק
הדמית שכונת הפארק בחדרה: משרדי האדריכלים גיורא גור ושות', מן-שנער ופינצי רווה לונדון
הדמית שכונת הפארק בחדרה: משרדי האדריכלים גיורא גור ושות', מן-שנער ופינצי רווה לונדון

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה של מחוז חיפה, בראשות איתמר בן דוד, החליטה להפקיד  תכנית להקמת שכונת מגורים חדשה בחדרה ("שכונת הפארק – מרכז").
התכנית ממוקמת מזרחית למרכז העיר חדרה, על שטח של כ-650 דונם, וממשיכה את הפיתוח של שכונת "אקו פארק" הקיימת הגובלת בה מצפון.
התכנית כוללת כ-4,300 יחידות דיור, שייבנו במבני מגורים מגוונים של 9-30 קומות. מתוך כלל יחידות הדיור, כ-1,200 יוקצו עבור דירות קטנות. כמו כן, התכנית תאפשר בתחומה גם דירות עבור השכרה לטווח ארוך. בנוסף ליחידות הדיור, התכנית מקצה כ-150 דונם לצורכי ציבור ובכללם קרקע לקריית חינוך גדולה שתשמש את כלל העיר, כ-2,000 עבור שטחי תעסוקה, כ-10,000 מ"ר עבור שטחי מסחר וכן במרכז התכנית מתוכנן פארק שישתרע על שטח של 52 דונם, הממשיך את הפארק בשכונה הקיימת מצפון.
כמו כן במסגרת התכנית, הושם דגש על המרחב הציבורי ובכלל זה הקמת רשת שבילים החוצים לאורך ולרוחב התכנית ומאפשרים הליכה בין המגורים, הפארק ומוסדות ציבור כמעט ללא חציית כבישים.
מתכננת מחוז חיפה, ליאת פלד: "מדובר בתכנית הממוקמת על שטח המיועד לפיתוח בתכנית המתאר של חדרה. התכנית תייצר סביבת מגורים איכותית למגוון רחב של אוכלוסיות. כמו כן, התכנית כוללת נתיב תחבורה ציבורית (נת"צ) המשתלב במערך התחבורה הציבורית האזורי וכן מעודדת הליכה ברגל ורכיבה על אופניים".
התכנית הינה ביוזמת עיריית חדרה, י.ח דימרי, שיכון ובינוי ואחרים ונערכה על ידי משרדי האדריכלים גיורא גור ושות', מן-שנער ופינצי רווה לונדון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות