fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוועד בחדרה מאיים לשבות בפורים; גנדלמן: נעסיק עובדים חיצוניים

צביקה גנדלמן. צילום: קרן אידלזון
צביקה גנדלמן. צילום: קרן אידלזון

הסכסוך הממושך בין הנהלת העירייה לבין ועד עובדי העירייה מאיים להשפיע גם על חגיגות פורים הצפויות השבוע. בעקבות הסכסוך, הודיע ועד העובדים על שיבושים בעבודה הסדירה בעירייה. כמו כן, הודיע הוועד כי ימנע את עבודתם של עובדי הכפיים בעירייה בחגיגות פורים המתוכננות לימים הקרובים בעיר.

בשל הודעת הוועד, החליט ראש העיר צביקה גנדלמן על העסקת עובדים חיצוניים לעבודה בימי החג והודיע חד משמעית כי החגיגות יתקיימו כמתוכנן. מעיריית חדרה נמסר כי גנדלמן הורה למנכ"ל העירייה לשכור באופן מידי שירותי חברות פרטיות לצורך קיומן של חגיגות פורים בעיר כמתוכנן. "תושבי העיר לא יהיו בני ערובה של ועד העובדים", קבע גנדלמן. בתוך כך נודע כי בעקבות הנחייתו של ראש העיר גייסה העירייה עובדים הדרושים לקיום האירועים.

יו"ר ועד העובדים של עיריית חדרה, איציק יצחקי, התייחס להחלטת ראש העיר ואמר: "שיהיה להם בהצלחה, אנחנו נמשיך בשלנו. כל עוד הם ימשיכו לפגוע בעובדי העירייה ולהתנהל בצורה כזאת מול ועד העובדים, אנחנו נשבש את החיים בעיר והתושבים ישלמו מחיר על התנהלות כושלת של הנהלת העיר. זו בושה וחרפה. במקום להגיע אתנו להבנות ולקיים את חלקם בעסקה כפי שבית הדין לעבודה חייב אותם, הם ממשיכים בבריונות שלהם. נראה לאן הדברים יגיעו בסוף".

צביקה גנדלמן ואיציק יצחקי. צילום: עיריית חדרה
צביקה גנדלמן ואיציק יצחקי בימים טובים יותר. צילום: עיריית חדרה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות