fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגנים עבדו עם סייעת אחת בלבד ויושבתו מחר לשעתיים

לפי הוראת הסתדרות המורים, הלימודים בשלושה גנים בבית אליעזר יתחילו בשעה 10:00, בגלל היעדר סייעת שנייה
גן ילדים אילוסטרציה
צילום: אילוסטרציה

בעקבות ניוד של סייעות בגני ילדים בעיר חדרה. הסתדרות המורים תשבית מחר (שישי, 1.11.19) את הלימודים בשלושה גנים בעיר למשך שעתיים והגנים יפתחו בשעה 10:00

עיריית חדרה מפרה לכאורה את הוראות רפורמת הסייעת השנייה ובכך פוגעת מדי יום בתנאי העסקתן של גננות משרד החינוך. לאור זאת, גני הילדים שיזף, אמירים וצאלים – שלושתם בבית אליעזר – יחלו מחר את הלימודים בשעה 10:00.

בשלושת הגנים עבדו היום הגננות עם סייעת אחת בלבד, דבר המנוגד לתקן גני הילדים. בגנים ישנם ילדים שאינם גמולים, צעירים, הזקוקים לסיוע וטיפול אינטנסיבי.

יו"ר המחלקה לגננות בהסתדרות המורים, ענתי דדון מסרה: "כל גן שיפתח עם סייעת אחת בלבד, למחרת יושבת הגן לשעתיים. על מחלקת החינוך בעיר לדאוג שיהיו מספיק סייעות בגני הילדים, על מנת להבטיח חינוך איכותי ובטיחותי לילדים ולצוות".

מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "מדובר בהתנהלות בריונית וחסרת תקדים של הסתדרות המורים. אגף החינוך פועל ללא לאות כדי לתת מענה למערכת החינוך בעיר המונה מעל ל 24 אלף תלמידים ובמיוחד ל 181 גני ילדים אשר בהם עובדות מאות סייעות.

אכן, בתקופת המעבר, ישנה תופעה של מחסור קטן בכוח אדם ואנו עושים הכל כדי שכל המערכות יפעלו כסדרן ויתנו מענה לילדי העיר.
לצערנו, הסתדרות המורים נמצאת במאבקי כוח פנימיים ומי שמשלם את המחיר אלו ילדי הגנים. להזכירכם, עד לפני ארבע שנים, כל הגנים פעלו עם סייעת אחת בלבד ויחד עם זאת הרשות המשיכה ונתנה סייעות מעבר לתקינה.

עיריית חדרה מקווה שהסתדרות המורים תתעשת ותבין שהמאבק שלה פוגע בילדי הגנים, בהוריהם ובכלכלת המדינה. אנו נמשיך לעשות הכל למען פתיחת כל הגנים ומוסדות החינוך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות