fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הג'יהאד האיסלאמי איים: נתקוף גם בחדרה

ארגון הטרור פרסם תגובה לאחר חיסול הבכיר בו, ואיים לתקוף בתל אביב, ירושלים ולהגיע אף לחדרה. בינתיים, פיקוד העורף הורה על קיום שגרת חיים בעיר
צילום מסך מתוכנית הבוקר עם ניב רסקין ב"קשת 12"
צילום מסך מתוכנית הבוקר עם ניב רסקין ב"קשת 12"

בתגובה על חיסולו של מפקד החטיבה הצפונית בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי, בהא אבו אל עטא, הודיע הארגון הבוקר (ג') כי יתקוף את מדינת ישראל ויגיע גם לירושלים ולחדרה. בארגון איימו להמשיך את הירי לכיוון תל אביב ואף להגיע לירושלים, וכאמור גם לחדרה. בדבריו דחה הארגון את הצעת מדינת ישראל, שהועברה דרך מצרים, להפסקת אש על בסיס "שקט יענה בשקט". "אנו ערוכים למערכה ארוכה וכואבת", נמסר מן הארגון הבוקר.

לצד זאת, במהלך היום אישר פיקוד העורף לפתוח מקומות עבודה בדרום ובגוש דן בהם ישנה סביבה מוגנת, זאת לאחר שהורה בבוקר שלא לפתוח אותם כלל.

פיקוד העורף הודיע הבוקר כי שגרת החיים בחדרה תימשך כרגיל. מצה"ל נמסר כי לאור הערכת מצב מחודשת באזורים השפלה, דן וירקון ניתן לצאת לעבודה במידה וקיים מרחב מוגן תקני שניתן להגיע אליו על-פי זמן ההתגוננות.

בשעות הלילה חוסל בכיר בג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. לאור כך פורסמו הנחיות עדכניות ע"י פיקוד העורף. במקביל, החל ירי רקטות וטילים באזור הדרום. הלימודים באזור הדרום וגוש דן בוטלו, אך בחדרה והסביבה נשמרה שגרת היום. המוקד העירוני מונחה לענות לשאלות בנושא מיגון וקיום לימודים בעיר חדרה. מנהל אכיפה ובטחון בעיריית חדרה, איתן כהן, מסר כי על מנהלי בתי ספר וגננות לוודא תקינותם של כל המקלטים במרחב שלכם והוצאת ציוד להכנת המקלטים/ ממדי"ם באם נדרש לנושא. חברת האבטחה והשיטור העירוני קיבלו הנחייה להגביר נוכחות בדגש על מוסדות החינוך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות