fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גאווה מקומית: קיסריה מככבת ברשימת 50 האתרים הטובים בעולם

מגזין תיירות עולמי בחר בקיסריה כאחת מחמישים המקומות המומלצים לנופש בשנה הקרובה
עתיקות קיסריה צילום: משה מילנר, לע"מ
עתיקות קיסריה צילום: משה מילנר, לע"מ äòéø ÷éñøéä. áöéìåí, äâï äìàåîé ÷éñøéä.

הירחון הנחשב travel+ leisure , המתפרסם בניו יורק ומופץ בכל רחבי העולם, בחר את הרשימה השנתית שלו ליעדים שמוכרחים לבקר בהם בשנה הבאה, ביניהם מופיעה גם קיסריה, הנציגות הישראלית היחידה.

על היפהפייה הצפונית שלנו נכתב במגזין, "השידוך המוצלח בין עתיקות למודרניות מושך יותר מבקרים לקיסריה, עיר חוף ופארק לאומי בצפון ישראל, ששוכנת לצד נמל רומי בן אלפיים שנה." המגזין אף המליץ למטיילים ולתיירים על מרכז המבקרים החדש בקיסריה, בו מוצגים בין היתר גם ממצאים ארכיאולוגיים שנחשפו לאחרונה, והוסיף גם המלצה חמה על מסעדת הלנה הממוקמת לאורך החוף וכן על מקום לינה, מלון דן המחודש.

הרשימה השנתית נקבעת ע"י נתונים סטטיסטיים תיירותיים, אירועים גדולים שעתידים להתקיים ביעדים, ביקורות על מלונות, מסעדות קיימות ומסעדות שנפתחו לאחרונה או ייפתחו בקרוב, קווי טיסות ואפילו סקירה של חשבונות אינסטגרם ייעודיים. בין 50 היעדים הנבחרים והנחשקים, ניתן למצוא גם ערים כמו אשוויל בצפון קרוליינה, בייג'ינג בסין או בריסביין באוסטרליה. המטרה היא לכלול יעדים שמוכרחים לבקר בהם ברחבי העולם, המציגים שילוב מנצח של אוכל, קניות, תרבות, היסטוריה וטבע ומצליחים להתאים לכולם. קיסריה שלנו ללא ספק עונה על כל הסעיפים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות