fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשני: הפועל חדרה תיפרד מהאוהדים במשחק בית אחרון העונה

אוהדי הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
אוהדי הפועל חדרה. צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

הפועל חדרה תעלה מחר (ב') בפעם האחרונה מול הקהל הביתי כאשר תארח את מכבי חיפה. במועדון רוצים להיפרד בסטייל מהאוהדים במשחק הביתי האחרון לעונה. שחקני הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי יעלו למשחק עם הילדים שלהם ויבעטו כדורי רגל לקהל לפני פתיחת המשחק. בנוסף, בהפסקת המשחק יחגגו האוהדים עם שתי קבוצות הנערים שזכו באליפות וייערכו הקפות אליפות. חדרה גם פותחת מחר במכירת המנויים לעונה הבאה עם מבצע מיוחד.

החלוץ הברזילאי של חדרה, לוסיו מרינאו, אמר לקראת המשחק: "עשינו עונה טובה מאוד, אבל ברור שיש רצון גם לסיים אותה כמו שצריך. מכבי חיפה היא הקבוצה היחידה שניצחנו בפלייאוף, וכדי לחזור על זה גם מחר נהיה חייבים לדעת לעשות את הדברים הנכונים, בעיקר מבחינה מנטאלית. ההכנה שלנו לכל משחק מצוינת, אבל ברמות האלה אסור לטעות כי אתה נענש על כל טעות. מכבי חיפה קבוצה מסוכנת מאוד, יש לה הרבה על מה לשחק וכדי לקחת נקודות נהיה חייבים להיות מרוכזים ומפוקסים. ובעיקר לדעת לנצל את ההזדמנויות שלנו. כולנו שחקני כדורגל ויודעים שלמרות העונה המצוינת, תמיד זוכרים את הסוף. יש לנו עוד שלושה משחקים עד לסיום העונה, ואנחנו מאוד רוצים לנצח ולתת חותמת מוצלחת לפלייאוף של הפועל חדרה".

זה גם משחק הבית האחרון, תרצו להיפרד מהקהל עם ניצחון?

"אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, אבל ברור שנרצה לסיים את העונה מול הקהל הביתי שלנו עם משחק טוב והלוואי שגם נצליח לנצח, וניתן לו עוד רגעים של אושר לעונה הזו".

כפי שפרסמנו השבוע, השוער חביב אוחיון יקבל הזדמנות במשחקים עד לסיום העונה וההתלבטות היחידה של ניסו אביטן הוא בקישור בין עדן קארצב לבין מנשה זלקה שלא התאמן באופן מלא בשבוע שעבר בגלל טקס הדלקת המשואה.

הרכב משוער: חביב אוחיון, עמית כהן, ויסאם רבאח, דויד מתיאוס, יהב גורפינקל, מנשה זלקה (עדן קארצב), ג'ורג' פוציבה, אליאל פרץ, איילון אלמוג ולוסיו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות