fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעלי מתחם מיקס בחדרה תובעים מיליונים על נזקי השריפה

חברת פוליגון תובעת מחברת הביטוח הראל 24 מיליון שקלים על נזקים שנגרמו במתחם בשריפה שאירעה בו באוקטובר
השריפה במתחם מיקס. צילום: כיבוי והצלה מחוז חוף
השריפה במתחם מיקס. צילום: כיבוי והצלה מחוז חוף

חברת הנדל"ן פוליגון תובעת מחברת הביטוח הראל 24 מיליון שקל על נזקים שנגרמו באירוע השריפה במתחם מיקס בחדרה אשר בבעלותה. כך דיווחה החברה השבוע. התביעה, לפי הדיווח, נסובה "בגין נזקים ישירים ועקיפים שנגרמו לחברה בקשר עם אירוע השריפה (לרבות עלויות שיקום, בנייה, אבדן הכנסות שכירות ועוד), לשון הדיווח של החברה, הנמצאת בשליטתו של קובי מימון.

עוד עולה מדיווח חברת פוליגון, כי "הראל" דחתה את דרישת החברה לתשלום בגין נזקיה. לטענת חברת הביטוח, תביעת החברה נדחתה מכיוון שאמצעי המיגון באזור שנשרף לא פעלו, והחברה לא דיווחה לחברת הביטוח כי פרויקט בנייה (בניית בתי הקולנוע) מתבצע בנכס. בנוסף העלתה חברת הביטוח טענה בדבר "רשלנות רבתי" של החברה, ללא פירוט. לפי עמדת יועציה המשפטיים של פוליגון, אין בנימוקי הדחייה דלעיל כדי לשלול את זכותה של החברה לקבלת תגמולי הביטוח בהתאם לפוליסה.

השריפה במתחם מיקס אירעה ביום שישי אחר הצהריים, 5.10.18, בקומה השנייה של המתחם בה נבנו באותה העת אולמות קולנוע של סינמה סיטי. השריפה לא פגעה באולמות עצמם אלא בשטח שיועד להיות המבואה של בתי הקולנוע, ובציוד שאוחסן במקום. בסך הכל פגעה השריפה בשטח של כ-1,400 מ"ר במתחם והסבה נזקים כבדים לחנויות ועסקים בו.

שלושה ימים לאחר השריפה פענחה המשטרה את האירוע. התברר כי האחראים לו היו שני ילדים כבני 11 שהחלו להצית קרטונים וגרמו בשוגג לשריפה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות