fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועצת בנימינה: השמועה על חולה קורונה מופרכת, נפנה למשטרה

מועצת בנימינה גבעת עדה הודיעה כי הדיווח על חולה קורונה בבנימינה הוא פייק ניוז, וכי תפנה למשטרה נגד האחראים לשמועה
קורונה | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי
קורונה | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

רב סרן שמועתי עובד גם באזרחי, מסתבר: מועצת בנימינה גבעת עדה מבהירה כי שמועות שהופצו ברשת היום על חולה קורונה שנמצא, כביכול, בבנימינה אינן מבוססות. למועצה נמאס, כנראה, ובכוונתה לערב את רשויות החוק בנעשה.

המועצה הודיעה: "בשעות האחרונות הופצה ברשתות החברתיות שמועה על חולה מספר 79 מבנימינה. חשוב להודיע כי משרד הבריאות, לרבות הרופא המחוזי שלנו ומוקד החירום לא מכירים דיווח כזה הנוגע לבנימינה. בעקבות הפייק ניוז שהופץ ברשתות על חולה 79 מבנימינה, תוגש תלונה רשמית במשטרה כנגד מפיצי ההודעה".

המועצה הוסיפה: "אנו ממשיכים לעקוב בדריכות אחרי הנחיות משרד הבריאות והתפשטות נגיף הקורונה. במועצה נערכים כל העת הערכות מצב באשר להשפעת ההנחיות על התנהלות המועצה. נכון לשעה זו המועצה ממשיכה לפעול ולתת שירות כבשגרה. אנו מבקשים מהציבור להישמע רק להודעות הגורמים הרשמיים. אנחנו מבקשים מכל התושבים לצרוך מידע בצורה מבוקרת ולסמוך רק על הודעות מגורמים מוסמכים כגון משרד הבריאות והמועצה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות