fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להתאפר בשבע דקות

דליה בניטה (צילום: עצמי)
דליה בניטה (צילום: עצמי)

דליה בניטה, תושבת בנימינה, היא מאפרת מקצועית שעושה לאורך כל הדרך בדיוק את ההיפך ממה שעושים בפורים: ללמד נשים להתאפר בלי להיראות מאופרות כלל. בדף הפייסבוק Dalia Benita ניתן לראות את תמונות ה"לפני" וה"אחרי".

דליה, קיבוצניקית במקור, תמיד אהבה מראה טבעי, ומעולם לא למדה לאפר במוסד מקצועי כלשהו. "הגעתי לתחום ממש במקרה", היא מספרת. "לפני 15 שנים הלכתי לראיון עבודה בחנות מסוימת, לא קיבלו אותי שם לעבודה, ושאלתי בחנות הסמוכה אם צריכים עובדים. זו הייתה חנות איפור, וקיבלו אותי שם לעבודה. שם התמחיתי באיפור לאירועים וכלות. כשנכנסתי לעבוד בחנות האיפור לא ידעתי כלום, ואחרי כמה חודשים נשים כבר באו לבקש רק אותי. אחר כך עבדתי בסלון כלות ובעוד מקומות, והיום אני עצמאית".

היא פיתחה שיטת איפור שנקראת "איפור בוקר מטפח בשבע דקות", אותה היא מעבירה בחמש השנים האחרונות בסדנאות אחת-על-אחת. "פעם, נשים לא היו מתאפרות בכלל או שהיו מתאפרות מאוד כבד. אני חיפשתי מראה קליל וזוהר שלא מרגיש כמו תחפושת, אלא מדגיש את היופי הטבעי. גיליתי שיש לזה ביקוש מאוד גדול. גם נשים שנשבעו שבחיים לא יתאפרו, באות אלי לסדנה ואומרות שזה לא מרגיש כאילו יושב עליהן משהו. הרעיון הוא מראה רענן וזוהר בעבודה של שבע דקות בלבד. נשים היום עסוקות וממהרות, ואין להן זמן לעמוד זמן ממושך מול המראה כל בוקר, וכמו כן נשים רבות לא מעוניינות באיפור כבד, שמרגיש כמו מסכה, כאילו הן מישהי אחרת. הן רוצות להרגיש שהן עצמן, רק נראות יותר טוב. אני מלמדת איך לעשות את זה מאוד מהיר ואיך לקבל מראה אלא יותר מואר, זוהר".

לקוחה לפני סדנת 7 דקות (צילום: דליה בניטה)
לקוחה לפני סדנת 7 דקות (צילום: דליה בניטה)

מגיעות אליה נשים דרך קבוצות הפייסבוק ומפה לאוזן, מכל הארץ. "באות נשים שמעולם לא התאפרו, וגם נשים שלמדו מזמן איך להתאפר ורוצות לרכוש טכניקה עדכנית יותר. גם מוצרי האיפור שפותחו בשנים האחרונות מסייעים לי בזה, כי הם מאוד השתנו. היום יש מוצרים מופלאים, הרבה יותר מדויקים: המייקאפ לא נראה כבד, ומצד שני הוא מאוד עמיד ומכסה את מה שצריך. לא רואים איפה האיפור מתחיל ואיפה הוא נגמר, זה נראה כמו עור טבעי שני. יש מוצר חדש, קורקטור, שמתקן את הגוון מתחת לעיניים, ועוד".

לקוחה אחרי סדנת 7 דקות (צילום: דליה בניטה)
לקוחה אחרי סדנת 7 דקות (צילום: דליה בניטה)

עם זאת, הפרקטיקה עדיין חשובה, ולכן דליה לא רק מוכרת את המוצרים שהיא עובדת איתם, אלא גם מדריכה בסדנה כיצד לעשות זאת. "כל מתאפרת יושבת מול מראה ואני מדריכה אותה שלב אחרי שלב איך עושים את האיפור: מאיפה מתחילה תנועה ואיפה היא נגמרת, כמה חומר לוקחים על המברשת ואיזו זווית לוקחים. הטכניקה מאוד פשוטה להבנה. בכל התמונות 'לפני' ו'אחרי' שפרסמתי ברשת, הלקוחה איפרה את עצמה, ולא אני איפרתי אותה. השיטה מתאימה לכל גיל, לכל גוון עור ולכל מבנה פנים, אם כי ברור שהגוונים והמוצרים הספציפיים משתנים ואני מתאימה לכל לקוחה את אלה שמתאימים לה. אני מרגישה כשנשים יושבות אצלי שזה כמו פגישה עם חברה, משהו מאוד נינוח ונעים, להבדיל מחנות איפור בקניון. זה יותר אינטימי, מעורר שיחות אישיות, ונשים מגלות את עצמן דרך המראה. העור והאור שלהן קורנים החוצה".

עבור אלה שאוהבות מראה מאוד מאוד עדין, היא פיתחה לאחרונה סדנה קלה עוד יותר: 2 דקות, 3 מוצרים. "סדנת 7 הדקות מעניקה מראה מאופר עדין וטבעי. סדנת 3 מוצרים ב-2 דקות מעניקה מראה שלא נראה מאופר כלל, אלא רק גורם לעור להיראות יותר זוהר". בנוסף, דליה מאפרת כלות ומאפרת לאירועים, וגם שם, באירועים שמתאפיינים בדרך כלל באיפור כבד, היא הולכת על הקו של מראה זוהר וטבעי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות