fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הנאשם חנק את ויינר, דקר אותו והיכה בראשו במשקולת ברזל"

הוגש כתב אישום נגד תושב פתח תקווה, הנאשם שרצח את מיכאל ויינר בביתו בבנימינה לפני כחודש. מספר ימים לאחר הרצח התבצר הנאשם על מנוף  

ביום חמישי שעבר הגישה פרקליטות מחוז חיפה לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום כנגד פדיל אלייב, תושב פתח תקווה, הנאשם ברצח מיכאל ויינר לפני כחודש בביתו שבבנימינה.

הנאשם, 36, נעצר על ידי כוחות ימ"מ לאחר שמספר ימים לאחר הרצח התבצר על מנוף בפתח תקווה ואיים לירות באקדח שהיה ברשותו בכל מי שינסה להתקרב אליו.

על פי כתב האישום, ויינר עסק בין השאר במתן הלוואות בריבית והיה בקשרי ידידות עם הנאשם. "מדי פעם הנאשם ביצע עבור המנוח משימות שונות", נכתב בכתב אישום. ב-29 באוקטובר, או סמוך לכך, נכתב בכתב האישום, סיכמו המנוח והנאשם לטוס לריגה על מנת לגבות חוב מאדם. השניים וחברו של אלייב נפגשו באותו ערב בדירתו של ויינר בבנימינה כדי להזמין כרטיסי טיסה ובשלב מסוים התפתח ביניהם עימות. באישום נטען כי הנאשם חנק את ויינר בחוזקה, לקח סכין שמצא בדירה "ודקר את המנוח דקירות מרובות בגב מכל צידיו, בצוואר, ובגפיים העליונים, וכן היכה בראשו במשקולת ברזל וגרם למות המנוח".

סכסוך כספי. זירת הרצח (צילום: שלומי גבאי)
סכסוך כספי. זירת הרצח (צילום: שלומי גבאי)

 

בכתב האישום נטען כי כאשר חברו של אלייב ניסה להתערב ולסייע לויינר, החל הנאשם לדקור גם אותו עד שהצליח לברוח ממנו, להיכנס למקלחת, לחבוש את ידו ולצאת מהדירה.

באישום נטען כי לאחר מותו של וויינר גנב אליב מהדירה תכשיטים, אקדח, כרטיסי אשראי, שקית שהכילה קנאביס, אייפון ואת מפתחות רכבו של המנוח וביחד עם חברו שחיכה בחוץ נסע לתל אביב, שם נטש את הרכב. למחרת הרצח, נטען בכתב האישום, הגיע אלייב לחנות התכשיטים ברמת גן וביקש לקבל את הטבעת שוויינר השאיר במקום.

אלייב מואשם ברצח בכוונה תחילה, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות באמצעות נשק קר ובגניבה ושימוש ברכבו של ויינר ללא רשות.

במעמד הגשת כתב האישום הוגשה גם בקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המתנהלים נגדו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות